Blir det många i klacken imorgon??
606032 · Nästa » Till forumet
Sv: Blir det många i klacken imorgon??
BrynäsPer1: Några till blir det nog. Men det är bra att ni kommer och stötta laget.
Blir det många i klacken imorgon??
Hej,jag och mina 2 andra kompisar ska åka ifrån Västerås imorgon och stå i klacken. Det måste komma många personer som vill stå i klacken. Skulle vart jävligt tråkigt om vi typ blir ensamma.