Boorken tippar KS!!
512809 · Nästa » Till forumet
Sv: Boorken tippar KS!!
Bissett19:
Boork har ju aldrig gillat Leksand så jag är inte förvånad, tror han är väl medveten om att Leksand har ett lag som kan slå både Bif och Mif!
Trodde han kunde sporten väl men uppenbarligen inte ;)
Boork har ju aldrig gillat Leksand så jag är inte förvånad, tror han är väl medveten om att Leksand har ett lag som kan slå både Bif och Mif!
Trodde han kunde sporten väl men uppenbarligen inte ;)
Sv: Boorken tippar KS!!
Bissett19: men boorken är ju ett skämt har han överhuvudtaget sett Leksand spela!? Skellefteå har inte en chans i år heller...
Sv: Boorken tippar KS!!
Personligen tror jag inte att Skellefteå blir något problem i kvalserien.
Om något lag ska utmana elitserielagen så är det Leksand.
Om något lag ska utmana elitserielagen så är det Leksand.
Sv: Boorken tippar KS!!
Bissett19:
Kommer ni ihåg en match ni vann med 5-0? Inte, se länk
www.aftonbladet.se/sport/elit/00omg2.html
Kommer ni ihåg en match ni vann med 5-0? Inte, se länk
www.aftonbladet.se/sport/elit/00omg2.html
Sv: Boorken tippar KS!!
Jasså LIF skall missa elitserien, vad skall dom med den nya och fina Ejedals Arena till ? ;))
1)Brynäs
2)Skellefteå
3)Leksand
4)Malmö
5)trol.Rögle
6)lag X