Börje Olsson hoppar av
« Föregående · 102016 Till forumet
Börje Olsson hoppar av
Hörde på Gävle-Dala att Olsson flyttar till Småland... Vad kommer detta att innebära för klubben?
Sv: Börje Olsson hoppar av
passbie: Jaså? Det var en oväntad nyhet. Har alltid tyckt om Börje. Han var jäkligt bra i kontakten med supportrarna enligt mitt tycke. Sa dom varför?
Sv: Börje Olsson hoppar av
Såg inslaget nu. Han skulle flytta till Jönköping och börja jobba på socialförvaltningen. Kan det verkligen vara något det efter 11 år i Brynäs? Nåväl, lycka till nere i HV-land Börje!
Sv: Börje Olsson hoppar av
Vem ska nu gå ut i media och rätta till och förklara när andra har ställt till det?!
Sv: Börje Olsson hoppar av
passbie: Det e synd att Börje hoppar av efter så många år, men nu så önskar man han en trevlig fortsättning å önksa lycka till till de nya jobbet i Jönköping...
Sv: Börje Olsson hoppar av
Socialförvaltningen i Jönköping??? Är det samma som sportchef i HV 71????
« Föregående · 102016