1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779451 inlägg · 7967 ämnen

Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers


Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Det finns platser kvar till Ö-vik på Lördag.
Var med att heja på våra Krigare.

MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Lundström 6: Hade gärna sett våra Taxar mot Fjällrävarna men nu måste man jobba!

Sätt in en blänkare på MoDo's forum om det är någon som är sugen att åka med.

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
På torsdag drar vi till Stockholm,
det finns platser kvar.



MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
På torsdag drar vi till Stockholm,
det finns platser kvar.



MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD

[f][bakgrund=red]20031030 [färg=white]Häng med till Hovet och se Djurgården—Brynäs på torsdag — det finns platser kvar! Avresa från Gavlerinken 15.30. Resan kostar 200 kr. Som organiserad supportergrupp får vi komma in på Johanneshov för 100 kr/man. Ring Tord på 026-61 37 08 och anmäl dig eller skriv till [email protected] om du är för blyg för att vilja prata med oss! Välkommen ombord![/färg][/bakgrund][/f]

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
På torsdag drar vi till Stockholm,
det finns platser kvar.

Vi har med oss BRYNÄS-ÖL

Ej medlemar får plats på resan, det går att bli medlem i bussen.


MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD


[f][bakgrund=red]20031030 [färg=white]Häng med till Hovet och se Djurgården—Brynäs på torsdag — det finns platser kvar! Avresa från Gavlerinken 15.30. Resan kostar 200 kr. Som organiserad supportergrupp får vi komma in på Johanneshov för 100 kr/man. Ring Tord på 026-61 37 08 och anmäl dig eller skriv till [email protected] om du är för blyg för att vilja prata med oss! Välkommen ombord![/färg][/bakgrund][/f]

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Lundström 6:

Hmm, vi får nog blockera färg-funktionen på dig snart - den här gästboken börjar se oroväckande mycket ut som en hårdfirad julgransplundring eller en matchtröja i Västernorrland.

Men OK - Här kommer din info igen - avTimråMoDoiserad:

========================================
20031030 Häng med till Hovet och se Djurgården—Brynäs på torsdag — det finns platser kvar! Avresa från Gavlerinken 15.30. Resan kostar 200 kr. Som organiserad supportergrupp får vi komma in på Johanneshov för 100 kr/man. Ring Tord på 026-61 37 08 och anmäl dig eller skriv till [email protected] om du är för blyg för att vilja prata med oss! Välkommen ombord!
========================================

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Det blir en liten resa till lillaarenan nästa vecka, OM det inte rammlar in ett 25 tal så blir det en stor buss.
Resan blir över Falun-Kopparberg.


Vi har med oss BRYNÄS-ÖL

Ej medlemar får plats på resan, det går att bli medlem i bussen.


MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD


2003·11·13 Häng med till Sven Ingvars-land och se Färjestad—Brynäs torsdagen den 13:e november — det finns platser kvar, men vänta inte för länge med att anmäla dig — det är bara 13 platser i den här lilla bussen! Avresa från Brynässhopen/Kaplansgatan 14.00. Resan kostar 200 kr. Biljetten 100 kr. Ring Tord på 026-61 37 08 och anmäl dig eller skriv till [email protected] om du är för blyg för att vilja prata med oss! Välkommen ombord i vår Coloradobuss

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Lundström 6:
ang resan till Karlstad så kan jag berätta att ni skattebetalare betalar min resa ;-)

Skall till Karlstad och se över Antivirusskyddet på våran filial, sedan att det råkar vara match på kvällen kan inte jag rå för
Skyll på förbundet som har förpassat matchen just den kvällen!

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
Sedan vet man inte om det blir en ex.resa den 2/12.

Men denna vecka blir en resa till Karlstad på Torsdag.

Resan blir över Falun-Kopparberg.


Vi har med oss BRYNÄS-ÖL

Ej medlemar får plats på resan, det går att bli medlem i bussen




MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD

Sv: Borta Resor 2003-04 med Brooklyn Tigers
65 min till avgång.


MED BRYNÄS MOT NYA SM-GULD

« · 299872

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)