1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779079 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs-Färjestad!


Sv: Brynäs-Färjestad!
Kan nog bara hålla med om att säsongen är slut.
Hur vi skall kunna vinna 2 matcher i Karsltad är för mig en näst intill omöjlighet.

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hur f-n kan man tappa in pucken ??????????

Sv: Brynäs-Färjestad!
DÄR HAR VI SKILLNADEN MELLAN TOPPEN OCH BOTTEN,ETT BRA LAG HAR TUR!

Sv: Brynäs-Färjestad!
jäkla skitmål

Sv: Brynäs-Färjestad!
helvete

Sv: Brynäs-Färjestad!
FANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ASPLUND TAPPADE IN DEN! JAG ÄR GRÅT FÄRDIG
DET VAR SKIT DÅLIGT!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Faaan jörgen jönsson!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Färjestad !!!!!!!!!!!!!!!!!! är bäst!!!!

Sv: Brynäs-Färjestad!
1-2 SLUT! ASPLUND GÖR VÄRLDENS TAVLA!

Sv: Brynäs-Färjestad!
F-n F-n F-n F-n F-n F-n F-n F-n F-n F-n F-n F-n F-n.. Säsongen är slut. :(

Sv: Brynäs-Färjestad!
Har Molin fått en IPREN så han kan fortsätta hans skridskoåkning
behövs nu ´´´´´´´´

Sv: Brynäs-Färjestad!
skit Djurgården gjorde mål !! fy skit !!

Sv: Brynäs-Färjestad!
JA men du blev han glad (väll) Dif vann!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Vad då Färjestad kan avgöra ? Brynäs har vänt förut. 3-0 underläge är inget för Brynäs.. Fråga MoDo som hade skumpan på kylning... lol.....

Sv: Brynäs-Färjestad!
L-G erkänner att brynäs har vatt bäst i sudden

Sv: Brynäs-Färjestad!
känns bra! god domarinsats!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Brynäs dominerar!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Vart är Melkersson & Huss när man behöver dom!!??

Sv: Brynäs-Färjestad!
vinner vi?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Söderström knockad av Luovi! Ingen utv!

Sv: Brynäs-Färjestad!
KYRÖ nockade en med en vänster HEHHEHEH men ingen utv .!YESSSS

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kom igen nudå!! Heja Brynäs!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Kämpa Brynäs.........måste heja lite bara..

Sv: Brynäs-Färjestad!
jag e kvar

Sv: Brynäs-Färjestad!
Brynäs verkar vara bra med så här i början! enligt radion.

Sv: Brynäs-Färjestad!
Va e ni har ni stuckit el?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu vill jag höra jaaaaaaaaaaaa vilket mål BRYNÄS gör snälla...

Sv: Brynäs-Färjestad!
FAN vad nära!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Vad hände hörde bara ett SUSS!

Sv: Brynäs-Färjestad!
L-G var bara TVUGEN att säga att Danielsson är AIK:are från början!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Here we go..... *hålla tummarna*

Sv: Brynäs-Färjestad!
Here we go..... *hålla tummarna*

Sv: Brynäs-Färjestad!
Nu har det börjat!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Here we go..... *hålla tummarna*

Sv: Brynäs-Färjestad!
Fan LUNDSTRÖM man behöver ju inte köpa ComHem ni när du blivit expertkommentator här med utförliga berättelser! :)))

Sv: Brynäs-Färjestad!
Bra tippat mer sånt

Sv: Brynäs-Färjestad!
Stig Salming tippar att Soling avgör!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Deh har väll inte börjat än????

Sv: Brynäs-Färjestad!
6 Lundström: Hur går det i början på sudden?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Vi e laddade vi e tända vi e på gång!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Vissa verkar ju inte ha kommit ur bajs och kissåldern här!!!

Sv: Brynäs-Färjestad!
Trötta ???? Det är viljan att vinna som är viktigast.....

Sv: Brynäs-Färjestad!
Jag tyckte dom sa på radion att sudden för Brynäs skulle börja 21.29

Sv: Brynäs-Färjestad!
Hinner man bajsa tror ni..? när börjar sudden då??

Sv: Brynäs-Färjestad!
Med tanke på hur resten av säsongen sett ut - hur stora är oddsen att detta slutar lyckligt? Att dom skulle ha dåligt flås låter skit. Melin är för snäll mot gamlingarna.

Sv: Brynäs-Färjestad!
Sudden har inte börjat än.... Men snart förmodar jag

Sv: Brynäs-Färjestad!
6 Lunström: menar du Magnus Eriksson i Brynäs?

Sv: Brynäs-Färjestad!
Så tyst e nu da .. Har Brynäs fans redan givit uppe ??

Sv: Brynäs-Färjestad!
3 matcher som slutar 1-1.. Något magiskt resultat idag eller ?!

Sv: Brynäs-Färjestad!
kan nån berätta för mig om sudden börjat?!

« · 65610 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)