Brynäs-Frölunda 2 mars
« Föregående · 1805815 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Ja, du har väl frågat alla andra synskadade i hockeyvärlden, förstår jag.....
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Vem är det som kastar sig på mage? Vad är det eför jävla försvarspel?`
Där måste ju backen stå upp och så ska det ta tvärstopp med en stenhård smäll om han försöker ta pucken in där.
Där måste ju backen stå upp och så ska det ta tvärstopp med en stenhård smäll om han försöker ta pucken in där.
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: Vår ineffektivitet kommer att bli vårat fall den här matchen... jaha, där kom ett mål till i häcken... Suck
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Brynäs gör det sällan enkelt för sig. Topp-6 kanske avgörs i slutomgången när allt kommer omkring?
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Vår "ovana" att göra 4-5 mål per match verkar ha avtagit....... hoppas det inte sätter sig i huvudet på Clark & co
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten :
Gamnacken konstaterar att ett jävla slumpmässigt mål ser ut att avgöra matchen. Det är inte till Brynäs fördel.
Gamnacken konstaterar att ett jävla slumpmässigt mål ser ut att avgöra matchen. Det är inte till Brynäs fördel.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7800}: Det var väl att han låste motståndaren och att en annan brynäsare gick in och tog pucken. Tror att #31 måste röra pucken eller nåt sånt. Har aldrig förstått poängen med denna regel.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7800}: domarna håller ju pucken alltför länge ofta innan pucken släpps...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7800}: Deras ovana att plocka bort tekare vid varje jävla tekning gör mig skogstokig
+ 7
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Varför var den tekningen felaktigt? Granis vann ju klockrent... Så jävla trött på linjedomarna i SHL vid just tekningar.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
ellis: Mycket möjligt. Kan bli en poäng också. Eller två. Eller möjligen tre...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge: Du har ju gjort det till en grej att till varje pris försvara Sandström (trots en del tveksamma ingripanden/solklara tavlor) den här säsongen. På andra sidan står de som sågar Felix för varje insläppt mål.
Inget av dessa tillvägagångssätt är ju varken särskilt begåvat eller nyanserat.
Inget av dessa tillvägagångssätt är ju varken särskilt begåvat eller nyanserat.
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge: Du är den enda i hockeyvärlden som tycker det.... Stanna i din bubbla
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
kennys: Du vet väl att Brynäs överlägset leder ligan för "skitmål, styrningar, slumpen, skymningar, otur och oflyt" ?
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge:
Det är ju snarare du som har skygglappar på och greppar efter halmstrån i din strävan att få Felix att framstå som en bra SHL-målvakt.
Det är ju snarare du som har skygglappar på och greppar efter halmstrån i din strävan att få Felix att framstå som en bra SHL-målvakt.
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Skitsnack. Veva reprisen och använd ögonen du är utrustad med.
Deras ena gubbe kliver in från vänster precis när skottet går och skymmer. Sen står deras andra gubbe och vår egen nästan i siktlinjen och pucken ser ut att styras in via magen på deras andragubbe.
Många mål tillkommer på det här sättet, slumpen avgör om touchen ska gå utanför, på målvakten eller leta sig in i mål.
Är inte förvånad att Felixhatarna som vanligt reagerar med ryggmärgen, utan att ens försöka titta på situationen...
Deras ena gubbe kliver in från vänster precis när skottet går och skymmer. Sen står deras andra gubbe och vår egen nästan i siktlinjen och pucken ser ut att styras in via magen på deras andragubbe.
Många mål tillkommer på det här sättet, slumpen avgör om touchen ska gå utanför, på målvakten eller leta sig in i mål.
Är inte förvånad att Felixhatarna som vanligt reagerar med ryggmärgen, utan att ens försöka titta på situationen...
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Fruktansvärt pinsamt beteende från väldigt många här inne just nu. Men blir väl så när folk sitter bakom en skärm.
Börjar förstå mer och mer varför de gamla rävarna tröttnade och lade ner HS helt!
Börjar förstå mer och mer varför de gamla rävarna tröttnade och lade ner HS helt!
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten : Ja det är bara att hopas att de har någon slags överenskommelse att han sulle spela säsongen ut i Rögle för att sedan komma hem till Nästa säsong. På ett tre årskontrakt eller nåt i den stilen
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Det är skandal att han är i rögle. . Tycker jag. Bz borde värvat lindbäck och lånat ut sAnd ström till Ängelholm istället. Kan bliver dyrt misstag
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Tror knappast han begärde så hög lön, känns inte som Rögle skulle haft råd med honom isåfall. Dessutom en kille med Brynäshjärta. Surt är det.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Han kanske ska ha den pucken. Behöver se situationen igen. Felix har gjort några riktigt bra ingripanden också
Men laget känns tryggare med Rautio
Men laget känns tryggare med Rautio
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Amen. Det är sorgligt att vissa härinne visar strutsbeteende när det händer match efter match
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
En bra förstaperiod! 1-0 hade varit rimligt. Felix ska inte släppa den pucken. Nu är han skyldig att ge tillbaka. Ett mål av förstakedjan är bara en tidsfråga.
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Huge: 1 Pucken styrs inte 2 Felix kan se förbi spelarna när skottet går 3 Den SKA han ha
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Davey85: 2-0 var betydligt närmare än 1-1. Men sen kom den obligatoriska tavlan. Nog kan jag köpa att en eller annan sån puck slinker in på en säsong, men man kan ju nästan garantera att det händer minst en gång per match.... Det är ju nånting i själva mv-spelet som inte fungerar, oavsett vad alla hans Bomhus-kamrater skyller på. Trevlig grabb som jag önskar allt gott, men han är inte en 1:a målvakt just nu.
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Tittar vi på utespelarna är vi definitivt att topp-6 lag. Men tyvärr måste man räkna med målvakterna
« Föregående · 1805815 · Nästa »