Brynäs-Frölunda 2 mars
« Föregående · 1805328 Till forumet
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
tjugo8: Paille är bra men som jag ser det är problemet med honom att hans passningsspel är ganska "kantigt". Sen har ju Brynäs verkligen en potentiell målgörare i Johnson, det vore verkligen viktigt att få igång hans PP-målgörande igen, det skulle verkligen spetsa till Brynäs PP.
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Peja: Det vore en dröm att få ihop ett nytt radarpar mellan Ikonen och Johnson... Det vore som att få TVÅ nyförvärv...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Peja:
Håller inte med om klantighet, du tänker nog på Granis...;)
Men håll med om att Paille har ett bredare register än både Granis o Nick, o vi har ju inte fått ut max av dessa tre
Dessutom är Paille bra defensivt över hela banan, t skillnad från PaW o Nick
Håller inte med om klantighet, du tänker nog på Granis...;)
Men håll med om att Paille har ett bredare register än både Granis o Nick, o vi har ju inte fått ut max av dessa tre
Dessutom är Paille bra defensivt över hela banan, t skillnad från PaW o Nick
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Jag tror på vinst idag. Har en bra känsla! 4-2.
Clark, Lindblom x2 och Ölund.
Clark, Lindblom x2 och Ölund.
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Mrassarson: Jag hoppas att man studsar tillbaka från insatsen mot HV vilken var en av de sämre på väldigt länge. Frölunda är svårbedömda, speciellt på bortais. Jag tippar dock på seger 4-2. Sista i tom kasse av Paille.
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
CUT THE CRAP! Nu taggar vi för en viktig match istället. Jag står fast vid mitt 4-2 till Brynäs Paille sätter spiken i kistan i tom kasse!
+ 5
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
JawKee: Hoppas på vinst och att westerholmarna och Paille kan spela bra. Det kommer behövas att de visar framfötterna inför slutspelet.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Bratwursten :
I kväll slår vi rekordet 19-0 som det snackades om tidigare. 21- mot ett Frölunda som helt tappat farten och som tycks passa Brynäs bra 😆
I kväll slår vi rekordet 19-0 som det snackades om tidigare. 21- mot ett Frölunda som helt tappat farten och som tycks passa Brynäs bra 😆
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Torskar Skellefteå ikväll å FBK vinner, då blir det spännande. Om Skellefteå hamnar utanför top6 kommer jag mysa iaf!
+ 3
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Inkazar: Det är ett hyperintressant läge just nu. Vad prioriterar lagen? Att komma så högt som möjligt i tabellen eller att pricka in formen lagom till slutspelet. Vila spelare med skavanker. Ge sina backup målisar speltid...
Det känns verkligen vidöppet just nu.
Det känns verkligen vidöppet just nu.
+ 4
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{6984}: Jag hoppas Brynäs prioriterar både och. Min högsta önskan för kvällen är Brynässeger såklart, men även att Linköping vinner och, fast det är jobbigt att skriva det, FBK segrar. Då börjar det brinna i häcken på SAIK...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Zappaholic: For Whom The Bell Tolls Dånar ut i Gavlerinken och våra krigare äntrar isen- Hoppas att det är Frölunda som klockorna ringer för..
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Truppen är rätt jävla mycket starkare på pappret idag än senast... Kilas, Berra, Blomman och Nick. Vill se en bra match idag!
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Kan tycka Asklöf skulle få utvisning med sig.. Hade varit 2 mot 1-läge om han inte blivit trippad.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Lindström: Blev ju en BP rätt direkt men knappt en farlighet av FHC. Rätt bra pucktempo och många halvchanser men lite för lite folk som skymmer målisen. Men hyfsat OK. Bra skott av Clarke precis.
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: Hmm Indianernas målis har börjat bra, hoppas han inte blir ett monster som HV's senast.....
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{1570}: tvillingarna verkar vilja visa upp sig för sina nya arbetsgivare idag!
+ 2
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
tycker Brynäs spelar bra. Det är ett högt tempo på spelet och kamp därute mellan två bra lag .
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Forsberg 1978: Tänkte samma sak. Verkar som man måste falla platt på mage för att en 2:a skall komma ifråga...
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Det bästa tvillingarna presterat på evigheter!
Gött att vårt PP glöder igen!
Gött att vårt PP glöder igen!
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
YES, effektivt PP blir en nyckel idag känns det som. Verkar som sagt att PoW och Paw är lite piggare idag.......
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
Zappaholic: Är det nångång som twinsen ska imponera så r det väl ikväll med tanke på vilka som de löneförhandlar med Haha
« Föregående · 1805328
Paille har fart, teknik o näsa för mål som adelsmärke, han behöver rätt lekkamrater
Paille-PaW-Nick
Blomman-Granis-Alcen
Ikonen-Öhlund-PoW
Boqvist
Mannberg
Asklöf