Brynäs-Frölunda 21/9
Derby igår, match idag och match imorn, vilken härlig vecka!
Bättre och vara här. Uppenbarligen är det bara du som inte tycker om det men du är ju alltid så jävla otrevlig när folk skriver nånting som inte passar dig. Skall lämna dig ifred nu din lilla barnrumpa puss och kram.
Redigerad kommentar
Ja just det otrevlig är jag ja. Det är inte så att när du skrev:
"Hon lär väl inte bli mer intresserad om du tar med henne på en Brynäsmatch ;)"
så provocerade du lite?
Eller när du kände att du måste in i Brynäsboken och skriva att du tycker att Leksands tröjor är de snyggaste?
Jag tycker att det är skitkul att du är i den här boken och någonting otrevligt har jag inte skrivit, inte idag i alla fall
www.bwin.com/se/public.aspx?aid=43530&row=2&zoneid=140924&adid=23561&redir=1
Redigerad kommentar
15:30 Gävle/Sandv CF430 Startat 16:45 CITY AIRLINE
Snart nedsläpp! Idag ser jag matchen hemma på TV:n..
Skulle vara grymt skönt med en trea till idag, Frölundas winning streak måste väl ta slut någon gång ;)
Kahnberg lär väl vara het idag antar jag, så är det ju jämt med föredetta brynäsare som möter brynäs.
Redigerad kommentar
Frölunda tar tag i taktpinnen och Brynäs backar får problem..
Box play nu .. DÖDA!
Nej, en riktig skitperiod av Brynäs! Frölunda gör lite som de vill på isen.. Brynäs måste upp rejält om det ska bli match av det här.
Redigerad kommentar
En mycket sämre period än så här går inte att göra, det är ett under att vi har 0-0 med oss i paus.
Nu får T.J skälla lite i omklädningsrummet så det blir någon ordning!
Hemmaplan för fan!