Brynäs-Frölunda 21/9
« Föregående · 1403153 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Brynäsarna rör ju inte på benen, kom igen nu!
Man glider ju omkring bara, det håller inte!
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Just för att dom knappt uträttat ett smack så ska du se att dom snart gör 1-0 :-)
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Bedrövlig insats än så länge, detta håller inte i elitserien. Upp på tå och jobba ordentligt i varje situation...
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Zappaholic: Hahaha ja, vilken jävla skitmatch än så länge. Fruktansvärt tråkig och seg. Brynäs vill knappt spela..
Vi ha haft lite lägen nu i alla fall, hoppas de kommer igång.
Det verkar inte helt lätt att få hål på jätten i Frölundas mål.
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Hur undvek Frölunda att släppa in mål där? Stabil målvakt hur som helst! Framför allt STOR!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Nu kanske det kan tända till, Brynäs verkar ha fått lite mer fart på skridskorna. De har ju fram tills nu haft glykol på skenorna
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Lesky: Han täcker ju nästan hela målet, gäller att få honom i sidoförflyttning.
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
MarcusElving: Dom bästa lägena har ju faktiskt vi haft, tyvärr så har avsluten varit usla :-(
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Vi måste ha målvakten i sidled eller helt enkelt crasha målet, tryck in puckjäveln. Skymma vore också att föredra!
Bra tryck nu!
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
Rutinerat Dackell o Gunderson, va fan gör ni, fy fan vad sorgligt :-(
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: I arslet ja....
Uselt drop-pass av Gunderson i det läget.. Man släpper inte pucken bakåt i det läget.
Full rättvist i alla fall
Sv: Brynäs-Frölunda 21/9
70 Rodrigues: Helt jävla bedrövligt, men vem är förvånad? Nu hade dom 1 raka och var världsmästare. Jävla muppar!
« Föregående · 1403153 · Nästa »