Brynäs-HV71 15/11
« Föregående · 616250 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Huge: nogon som vet varför Korhonen var borta, synd vi förlorade i dag, och fan man har fått klåda, åkte med två hvare till och från matchen sen var jag hem till en hvare före matchen också, man har verkligen klåda nu, men det går väl över
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Gusten: Ja, jag såg Spetsen mot Danmark häromda´n och han brände även då ett par frilägen. Det sitter i huve´t skulle jag tro.
Jämför med ett lag som HV, där självförtroendet är på topp.
Då sätter man det mesta i målchansväg. Plus att dom även har ett par nästanbissetts.
En Bissett, en Bissett,
mitt kungarike för en Bissett... :-)
Jämför med ett lag som HV, där självförtroendet är på topp.
Då sätter man det mesta i målchansväg. Plus att dom även har ett par nästanbissetts.
En Bissett, en Bissett,
mitt kungarike för en Bissett... :-)
Sv: Brynäs-HV71 15/11
brynasaren: Timrå får helt enkelt utkräva sin revansch efter kvällens debacle mot Brynäs i övermorgon!
Jag har för övrigt stats på samtliga möten lagen emellan, from the very beginning. En omladdning av Windows gör i detta läget att jag inte kommer åt de filerna. I morgon ser jag dock ljuset i tunneln... ;-)
Jag har för övrigt stats på samtliga möten lagen emellan, from the very beginning. En omladdning av Windows gör i detta läget att jag inte kommer åt de filerna. I morgon ser jag dock ljuset i tunneln... ;-)
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Huge: Mot lag som HV måste man ha marginalerna med sig och/eller ha några Bissetts.
Vi hade ingendera.
Var det inte ett 2 mot 1 läge för Spets och Bäckis i anfallet innan vi åkte på 3-5 läget som renderade i 1-2 pucken också. Tyvärr så hade Spetsen skygglapparna på sig...alltid fel spelare som får lägena. Cassel missade väl sin vana trogen minst ett öppet mål.
Vi hade ingendera.
Var det inte ett 2 mot 1 läge för Spets och Bäckis i anfallet innan vi åkte på 3-5 läget som renderade i 1-2 pucken också. Tyvärr så hade Spetsen skygglapparna på sig...alltid fel spelare som får lägena. Cassel missade väl sin vana trogen minst ett öppet mål.
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Huge: Hoppas och tror att vi kan ta Timrå. Viktigt att vi tar poäng nu mot de andra norrlandslagen. Seger mot Timrå, Luleå och Modo nu här näst skulle ju inte sitte fel.
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Synd på en som det verkar bra matchstart från vår sida.
Istf 2-0 som verkade vara på G så får dom ett skitmål istället.
Det har man inte råd med mot ett lag som HV. Ingen skugga skall heller falla över Lundström, som har en otacksam uppgift.
Men med Honken eller Markus i mål idag så tror jag vi haft en jättechans att vinna, då HV verkade slarva en del bakåt och bjöd på en del.
Det verkar dessutom som om ineffektiviteten fortsätter: 28-19 i skott.
Bäckis bäst idag enligt webben, och han fick även mkt beröm av Bendelin i pausen på C+. Plus även till Gellerstedt.
Nya tag i övermorgon: Timrå borta...
Istf 2-0 som verkade vara på G så får dom ett skitmål istället.
Det har man inte råd med mot ett lag som HV. Ingen skugga skall heller falla över Lundström, som har en otacksam uppgift.
Men med Honken eller Markus i mål idag så tror jag vi haft en jättechans att vinna, då HV verkade slarva en del bakåt och bjöd på en del.
Det verkar dessutom som om ineffektiviteten fortsätter: 28-19 i skott.
Bäckis bäst idag enligt webben, och han fick även mkt beröm av Bendelin i pausen på C+. Plus även till Gellerstedt.
Nya tag i övermorgon: Timrå borta...
Sv: Brynäs-HV71 15/11
arnio: Ja det brukar bliså att den som är minst dålig är bäst.
Altt är ju relativt.
Altt är ju relativt.
Sv: Brynäs-HV71 15/11
sylf: Bantar-Björn har lagt plocken på hyllan sen han tappade sin plats som andrakeeper i ett engelskt div-lag.
Sv: Brynäs-HV71 15/11
65selander: äh fan Brynäs gör ju knappt några mål så om Honken hade stått så hade det kanske blivit 1-2
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Gusten: Okej då vet jag.
claesw: varför just 0p mot TIK? funkar väll med en 3a där också.
claesw: varför just 0p mot TIK? funkar väll med en 3a där också.
Sv: Brynäs-HV71 15/11
arnio: ännu en svit bruten...hoppas att Frölunda sviten bryts i vinter också..
Sv: Brynäs-HV71 15/11
claesw: jaja! nu skiter vi i den här diskussionen som du säger!
Ingen som vet om Gella har varit bra????
Ingen som vet om Gella har varit bra????
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Gusten:
Vi behöver 6 poäng på de 3 nästkommande matcherna . 0 mot TIK, 3 mot MoDo hemma och 3 mot Luleå hemma...
Vi behöver 6 poäng på de 3 nästkommande matcherna . 0 mot TIK, 3 mot MoDo hemma och 3 mot Luleå hemma...
Sv: Brynäs-HV71 15/11
lillovechkin:
Haha, det är ok!
Skit nu knappar DIF och Mora in, det ser mindre bra ut just nu....
Haha, det är ok!
Skit nu knappar DIF och Mora in, det ser mindre bra ut just nu....
Sv: Brynäs-HV71 15/11
Oj oj det blir en jobbig vinter....men Hv är helt enkelt för bra så ingen katastrof om vi förlorar i kväll, viktigare matcher kommer de följande veckorna...
Sv: Brynäs-HV71 15/11
claesw: Självklart ska man vara arg...jag är bara inne i en ironi-spree! Jag tar fram galghumorn som en ventil så jag inte poppar ett par blodkärl.
Sv: Brynäs-HV71 15/11
sylf: Herregud, hur jävla många målchanser kan man bränna, måste vara världsrekord, uselt !!
Sv: Brynäs-HV71 15/11
lillovechkin:
Folk som är 11 år placerar jag i facket småbarn.... Man är barn tills man är 15 MINST!!
Folk som är 11 år placerar jag i facket småbarn.... Man är barn tills man är 15 MINST!!
Sv: Brynäs-HV71 15/11
lillovechkin:
Vi släpper denna diskussion hörru. Jag har småbarn hemma. Punkt.
Vi släpper denna diskussion hörru. Jag har småbarn hemma. Punkt.
Sv: Brynäs-HV71 15/11
claesw: Det bär söderut i tabellen.Lagen bakom knappar in hela tiden,Mora vinner ikväll mot TIK,där Brynäs var helt utspelade.Det håller inte att bredda laget med halvtaskiga spelare.Vi behöver toppspelare,utfyllnad har vi redan ett 20 tal.
« Föregående · 616250 · Nästa »