Brynäs - Hv71
« Föregående · 1772770 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Hv71
Sandberg från AIK, Stenlund från Botkyrka. Känns som att alla juniorer HV får fram nu är stockholmare.
Sv: Brynäs - Hv71
bradberry: Äh det var nog korrekt, dumt gjort att försöka spela målvakt där istället för att gå på en spelare, inte stirrapuck..
Sv: Brynäs - Hv71
Tungt som fan. Vi gör en jättebra period. Maximal oflyt med tre sekunder kvar, ännu mer oflyt är den höga klubban på Blomqvists rensning.
Kom igen nu, boys!!!!
Kom igen nu, boys!!!!
Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Det finns ju skydd för ansiktet...Om man väljer bort dessa borde man få skylla sig själv.
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: 2+2 fick han också...drar iväg ett skott. Visst är man ansvarig för sin klubba men bara för det kommer lite blod så ska det bli 2 min extra. "Jävla skitregel", för att citera Sjödin
+ 4
Sv: Brynäs - Hv71
Dessutom är blodvite-regeln så jävla efterbliven så jag kan inte fatta hur den fortfarande är kvar.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Tur att Johnson är så kass på att styra så att han missade Gundersons skott som var påväg mot krysset.
Sv: Brynäs - Hv71
Ser darrigt ut åt alla håll ikväll..
Nr7 gör sig så liten som möjligt i varje situation..
2 skott på mål efter 15 min?
Nr7 gör sig så liten som möjligt i varje situation..
2 skott på mål efter 15 min?
Sv: Brynäs - Hv71
{1570}: Menar du Björn Oldén?
I så fall måste du ta å kamma dig riktigt jävla ordentligt. En av de proffsigaste Cmore har samt ett förflutet i Brynäs juniororganisation.
Bland de märkligaste kommentarerna jag läst på länge...
I så fall måste du ta å kamma dig riktigt jävla ordentligt. En av de proffsigaste Cmore har samt ett förflutet i Brynäs juniororganisation.
Bland de märkligaste kommentarerna jag läst på länge...
+ 4
Sv: Brynäs - Hv71
Peja: Är det denna kille? www.eliteprospects.com/player.php?player=8010 Hade jag verkligen ingen aning om, han har ju t.o.m. spelat i Valbo?!?!?
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäs har vunnit 100% av matcherna där HV tagit ledningen mot oss denna säsong.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Peja: Bulan sa innan match att det gällde att vara nogranna och fokuserade. Inte mycket av den varan vid målet.
Sv: Brynäs - Hv71
Herregud vad jag önskar att man kunde muta kommentatorn på CMore. Jag vill ha matchljudet men inte höra den där hejaklacksledaren som inte ens försöker maskera vilket lag som är hans. Kan inge tipsa CMore om detta?
Sv: Brynäs - Hv71
dAVydov: Ja, det såg ut som att HV gjorde mål på en tekningsövning som man brukar göra på träning, typ.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Synd att vi inte har en målvakt som står på huvud och gör de makalösa räddningarna.. Och NEJ, jag vet att Rautio inte kan göra nånting på målet.
Tråkigt start, men vi jobbar oss in i det.
Tråkigt start, men vi jobbar oss in i det.
Sv: Brynäs - Hv71
Peja: Vore bra om vi slutade att släppa så enkla mål tidigt. Uselt markeringsspel.
+ 1
« Föregående · 1772770 · Nästa »
- Ha, ha, ha... Underbar kommentar. Vänd på det om en Brynäsare fått fläskläpp. Då hade du snarare gapat om matchstraff. Tror jag...😜