Brynäs - Hv71
« Föregående · 1772075 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Hv71
Nu var #90 i HV HELT REN framför kassen igen trots 2-3 Brynäsare 2-3 meter ifrån. Tänk om han fått passningen där då hade det smällt igen. Det går inte stå och sova sådär.
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: då är de dags att prata förlängning redan nu. Samma med Paille. Ge karln en lägenhet så han slipper bo på Grand för tusan
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
eljuliano: Vågar man hoppas på en upprepning av matchen mot FBK och 5-0 till Brynäs i 3:e perioden?
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Pettisbif: Tror riktigt hårt på Fälth! Är så förväntansfull för varje match att han ska komma tillbaka efter allt snack. Hoppas förtusan han är tillbaka efter uppehållet. Tror han kommer bidra en hel del!
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Billig utvisning. Gillar inte sånt även om BIF gynnas. Domare skall inte leta utvisningar för hemmalaget, hatar sånt.
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
{1570}: Exakt, Brynäs skulle gynnas så mycket om det var fairplay å inget "lika åt båda" sätt.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Så jäkla gött att se hur otroligt bra vår tredjelina är. Clark-Jensen-Lindblom fungerar så klockrent tillsammans! Underbart jobb boys!
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Härligt att Clark får hänga några kassar nu också. Det var ett tag sen. Vill inte att han ska börja misströsta. :)
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
blackredberry: Jensen en ny favorit, glad att jag inte var en av dem som dissade honom innan säsongen
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
rafalski: ja fan! Här får man för att man bytt till Paille från Clark som kapten i cmore manager!
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Borde (nästan) dömas som frilägesutvisning. Men det är väl mkt begärt...
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Lunkan: Erkänner, trodde inte de skulle komma tillbaks i den här matchen. Men det finns helt klart offensiva kvaliteer i den här upplagan, målgörare. Det är bakåt jag känner oro - hela tiden...
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
rafalski: Han är så jävla bra i alla situationer. Bästa värvandet, visst Clark & Paille, men Gunderson har Brynäs hjärta & gör allt så jävla bra varenda match trotts ingen utdelning. Borde hyllas!
+ 9
Sv: Brynäs - Hv71
mattiask: Han räddar och det är det jag menar. Förstår du?
Fy fan, sjukt underbart med ledning inför tredje. Som någon tidigare skrev, vilken jävla tredjelina vi har. Kom igen nu, boys! För Wille!!!!!
Fy fan, sjukt underbart med ledning inför tredje. Som någon tidigare skrev, vilken jävla tredjelina vi har. Kom igen nu, boys! För Wille!!!!!
+ 4
Sv: Brynäs - Hv71
Det är konstigt dock hur lite rubriker Lindblom får. Det är helt ofattbart hur bra han är. Vinner 99,99% av sargduellerna och kommer ALLTID ut med pucken under kontroll eller petar ut den till en medspelare. Crosby är typ bäst i världen på det. Lindblom är snart där.
Tredjelinan är skolboksexempel på hur man bygger en kedja. Lindblom vinner varenda sargduell, Jensen slår drömpassen och Clark missar inte.
Tredjelinan är skolboksexempel på hur man bygger en kedja. Lindblom vinner varenda sargduell, Jensen slår drömpassen och Clark missar inte.
+ 7
Sv: Brynäs - Hv71
Alltså jag tycker dock HV spelar läskigt. Snabba i kontringarna, får många öppningar i slottet. De kommer antagligen göra fler mål i den här matchen.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
ellis: Oro bakåt har jag känt sen min första match 1976. Tror det är ett naturligt tillstånd.
+ 9
Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Håller med dig! Han är så grymt starkt! Också Brynäshjärta där också :D
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Sicket katastrofläge det är för DIF nu. Det blir väl först mot Brynäs det vänder...?
+ 5
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Håller med jag kommer ha träningsvärk i morgon för man sitter på helspänn när HV är i våran zon!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!
Lindblom snart i en NHL arena! Bara att lyfta på hatten!
+ 4
Sv: Brynäs - Hv71
{7853}: Man måste hylla Sindlöv också en sån här dag, vilken jävla Sportchef han är, kung med små medel. Sen en grymt bra målis på sin tid och en underbar känslomänniska, jag älskar honom
+ 14
Sv: Brynäs - Hv71
Lunkan: -76? Fast då behövdes väl ingen oro. Då var det inte många mål de släppte, med Wille mellan stolparna.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: Att de håller är ju obegripligt. Vilken scenförvandling med det materialet.
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Lindblom är Brynäs bästa spelare. Jävlar vad bra hela den kedjan är. Och vilket fynd i Jensen.
+ 8
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: jag var kritisk och less på Sundlöv innan han slutade det erkänner jag men jag tar på mig dumstruten och erkänner att han e fan duktig på att sätta ihop lag ..och vilka spelare han hittat genom åren bill Greg tvillingarna mfl mfl ...Hoppas khk spöar Frölunda ikväll
+ 11
« Föregående · 1772075 · Nästa »
Nu går vi för 4an.
Tippar 6-6 idag tamme fan haha