Brynäs - Hv71
« Föregående · 1772128 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs - Hv71
En period kvar. Tänk om försvaret och Sandström kunde knyta ihop nu. För mycket att hoppas på??
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
pjåtor: samma här. Nu har ja inte Uffe Bodins PS skills. Men hade jag haft de hade ja tagit en sälfie
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Vi ska tacka oss själva som gnällde till oss TV tid. Cmore streaming tjänst är mkt riktigt överbelastad...
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
pjåtor: Mycket som har vänt till det positiva. Docl minst 1 period kvar att kriga. Tycker egentligen att samtliga spelare är heta. Med undantag (återigen) för firma Pudas - Kilas.. oroligt nästan varje gång det paret är inne. Sen som vi nämt Thorell och i viss mån även Felix. Men annars så ser det väldigt bra utt. Nu gör vi mål på engång i PP spelet här i tredje. Jag unnar verkligen Ryan ett mål!! Där snackar vi en ketchup effekt om han får näta! Jag skulle allvarligt komma i brallan om Ryan gör mål nu i PP. Kämpa för Wille ❤
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
{7800}: Paille och Clark...vilka nyförvärv av BZ. Släpper det för Zab och spelar Fälth som vi tror blir vi bra! Gunde behöver jag inte ens kommentera...
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Zappaholic: Jo tummen upp för de nya. Samtidigt hjälper det kanske inte om de producerar ifall vi läcker som ett såll bakåt.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Nu då boise! 5-3 Gunderson! Kom igen!
Thörnberg ska bara ut, han filmade ju i första perioden så. Riktigt gris-spelare.
Thörnberg ska bara ut, han filmade ju i första perioden så. Riktigt gris-spelare.
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Det var inte Gunderson men jag kan leva med det. Bra tvilling!
Som vanligt världsklass av Paille. Målvakten ser inte ett jäkla skit. Klasspelare den där #16
Som vanligt världsklass av Paille. Målvakten ser inte ett jäkla skit. Klasspelare den där #16
+ 5
Sv: Brynäs - Hv71
Så underbart! Och sen dumt att klaga av mig, men vill gärna se Gunde i den andra PP-formationen istället för Pudas. Vi måste ha igång Gunde och den formationen skapar ju mängdvis med chanser i pp!
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Ja man måste trumma på! Kan inte ställa upp i mittzon då kommer vi till slut bjuda in HV. Passivitet straffar sig ofta i längden.
Sv: Brynäs - Hv71
{7225}: Tyvärr får man väl erkänna att man yttrade några icke väl valda svordomar då. Tur att grabbarna är av starkare virke än undertecknad...
+ 6
Sv: Brynäs - Hv71
Förfan så ska man göra det onödigt spännande igen. Tedenby håller givetvis fast i klubban direkt när han känner den och drar med sig en tvåa...
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Sånt som kallas "smart" i dagens hockey. Men håll klubban i isen så kan han inte ta tag i den.
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Domarna borde ses över, vad fan är det dem tar för egentligen? Jävla nollor.
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Håller med! Jag avskyr onödiga idiotutvisningar känsliga lägen av matchen.
Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: hur fan kan räddningen av PW vara matchavgörande? Kommentatorn full eller?
+ 2
Sv: Brynäs - Hv71
Fan vad jag avskyr det nya modeuttrycket "kommer upp stort". Löjligt försök att översätta amerikanska uttryck...
+ 3
Sv: Brynäs - Hv71
Lite onödigt faktiskt att skjuta icings istället för att bara lägga ut och försvara i detta skedet?
Aja, 3 enkla iaf. !
Aja, 3 enkla iaf. !
+ 1
Sv: Brynäs - Hv71
Helvete vad svårt det var att träffa mål.
Men fan vad skön seger!! Den vann dom för Wille!
Men fan vad skön seger!! Den vann dom för Wille!
+ 4
« Föregående · 1772128 · Nästa »