http://gd.se
Brynäs IF ?!
« Föregående · 79137 Till forumet
Sv: Brynäs IF ?!
Tor Karlström: Efter många försök lyckades jag tyda vad jag tror du menar. Det var så många versaler, utrops- och frågetecken att ditt budskap försvann. Mitt svar är att det är helt nya tider nu. Förutsättningarna i elitserien idag är helt annorlunda än vad dom var på 60-talet (då fanns inte ens ES). Så jag tycker frågan är helt irrelevant.
« Föregående · 79137
Är de någon som tycker att Ordförande: Håkan Berg,klubbdirktör: Börje Olsson eller sportkommiten har lyckats förvalta arvet efter Thure Wickbrerg?????!!!!!!!!
SVAR: JAG TYCKER ATT DE DEFENTIVT INTE HAR LYCKATS!!!!!!!!!!!!!!
Är de någon som inte håller med är bara vill kommentera mitt inlägg så gör gärna de!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!