Brynäs IF-AIK 25/1-11
« Föregående · 1339648 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Har inte kollat förrän nu. Noterar att Kahna hoppat in. På vems bekostnad och varför? Skada?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Qvarre:
Håller inte med, förra mötet lagen emellan i läkerolen var ett större bottennapp, borta mot Timrå häromsistens ligger i närheten där.
Härlig kasse av Jonsson!
Håller inte med, förra mötet lagen emellan i läkerolen var ett större bottennapp, borta mot Timrå häromsistens ligger i närheten där.
Härlig kasse av Jonsson!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
bradberry: Eero gick väl av ett tag men är det inte på Wännas bekostnad?
Han körde sina juniorfinter i första utan succe.
Han körde sina juniorfinter i första utan succe.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Huss: Hörde jag att saik kvitterat??
Hörde fel.............
Hörde fel.............
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
70 Rodrigues: riktigt snyggt, men vi är fortfarande inte slutspelsmässiga.
Kul att se Larsson också, han ger verkligen järnet.
Kul att se Larsson också, han ger verkligen järnet.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Gurra88:
Mycket möjligt, har dock inte missat en match på över 2.5 år nu.. Så jag tror jag sett Lauritzen spela mer än dig iallafall :-)
Mycket möjligt, har dock inte missat en match på över 2.5 år nu.. Så jag tror jag sett Lauritzen spela mer än dig iallafall :-)
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Eftersom BIF har tendens till att inte göra sitt jobb i många matcher så måste man snegla nedåt också
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
jag antar att det är spel mot ett mål nu, dvs Svedbergs.. annat vore onaturligt.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
fy fan vad nervös man är , man hör ju hela publiken skrika NEEEEJJJ för bara ett litet misstag :P
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
henke1:
Nu målar jag väl fan på väggen men....fan...kommer vi ta en 3 poängare efter att vi gjort en bra match???
Nu målar jag väl fan på väggen men....fan...kommer vi ta en 3 poängare efter att vi gjort en bra match???
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
HAHA! Jag är inte ens chockad, inte ens berydd. Vad betyder det egentligen? Orkar man bry sig mer?
« Föregående · 1339648 · Nästa »