Brynäs IF-AIK 25/1-11
« Föregående · 1339699 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Eftersom BIF har tendens till att inte göra sitt jobb i många matcher så måste man snegla nedåt också
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
jag antar att det är spel mot ett mål nu, dvs Svedbergs.. annat vore onaturligt.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
fy fan vad nervös man är , man hör ju hela publiken skrika NEEEEJJJ för bara ett litet misstag :P
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
henke1:
Nu målar jag väl fan på väggen men....fan...kommer vi ta en 3 poängare efter att vi gjort en bra match???
Nu målar jag väl fan på väggen men....fan...kommer vi ta en 3 poängare efter att vi gjort en bra match???
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
HAHA! Jag är inte ens chockad, inte ens berydd. Vad betyder det egentligen? Orkar man bry sig mer?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
90Steen_: Det var väntat, det är ett gäng hösäckar som åkt omkring i denna viktiga match. Motivationen finns inte där, styrningen gällande spelet finns definitivt inte där.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
aik har varit ÄCKLIGT dåliga ikväll..Vårat skitlag har varit kasst. Fan va le ja ä
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Där rök den 3 poängaren all världens väg.. oj oj oj vad tokig jag är nu!
Svordom svordom svordom!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Man får helt skylla sig själva om man missar slutspelet.
Bara vi fans som får lida - match efter match ..
Bara vi fans som får lida - match efter match ..
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Macahan: Börja det inte med att Ekholm inte kunde rensa pucken runt rundeln?
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
65selander: alla är så in helvete dålig! hoppas att AIK vinner nu.....Brynäs är värdelöst.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
Hur besviken jag än är så inser jag snabbt hur viktigt det är att ta den där ruttna bonuspinnen nu. KOM IGEN!
Inte straffar, då torskar vi.
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Precis, det är då man behöver lirare som Kudroc och Majesky typ.
Satt faktiskt och specialstuderade Clarke insatser i närkamperna denna match. Tror han vunnit en, och då med hjälp av en lång klubba...
Jaha och straffarna då, har de övat månntro?
Nordan, Lauritz och sen är det över igen...
Satt faktiskt och specialstuderade Clarke insatser i närkamperna denna match. Tror han vunnit en, och då med hjälp av en lång klubba...
Jaha och straffarna då, har de övat månntro?
Nordan, Lauritz och sen är det över igen...
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
65selander: Jo, han hade stor del i det där!
Just nu är det bara ett lag som vill vinna, inte Brynäs!!
Just nu är det bara ett lag som vill vinna, inte Brynäs!!
Sv: Brynäs IF-AIK 25/1-11
sylf: Kan någon förklara varför? Va fan gör Clarke inne?
Starkt Brynäs, minst en poäng hemma mot AIK.. Kan bli en viktig poäng
Starkt Brynäs, minst en poäng hemma mot AIK.. Kan bli en viktig poäng
« Föregående · 1339699 · Nästa »