Brynäs IF-AIK 25/1-11
Ja, helvete så jävla tama straffar Dackell och Rödin la.. Pinsamt
Hahaha, ja herregud vad kass brynäs är på straffar. Tragiskt!
Kvalserien närmar sig, känns det som
Skulle det vara nån överraskning....har ve NÅN gång presterat när vi omgången innan gjort en bra insats???
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
2-1 och man slutar spelar hockey helt. Har vi sett det förr? JA. Kommer det att hända igen JA!
Är jag överraskad? NEJ!
Meningen att matcha Kahnberg i en fjärdelina ihop med det ofensiva snillet Hansen?
Tänker fr.o.m. med nu inte se några mer matcher med Brynäs så länge vi har NC som coach. Inte ens om vi skulle gå till final och vinna den.
Tror inte på hans filosofi, han bemästrar inte gruppens psykologi och verkar inte kunna motivera dem tillräckligt. Saknar också fullständigt fingerspitzgefühl. Han må vara hur trevlig som helst men han räcker helt enkelt inte till.
Punkt.
Vi hörs till hösten gott folk.
Trist att ett riktigt dåligt aik får med sig 2 pinnar bara för att vi inte kan fokusera ordentligt...jävla tafflig match. Det här blir dyrt..
Redigerad kommentar
Ge Kahnberg en ärlig chans, hans målskytte behövs.
bradberry:
Spelar det någon roll vilka dom skickar fram?det syns ju tydligt att Brynäsoken på axlarna blir ännu tyngre.
Tycker det är så tragiskt att man återigen ger bort initiativet i matchen när man tar ledningen,satt nästan och hoppades på ett tidigare Gnagetmål så vi hade chansen börja spela igen.Men nu kom det i slutminuten.För att det skulle komma kändes lika säkert som att vi skulle torska på straffar.
Slutspel är bara att glömma,vinner man inte en sån här viktig match mot jumbon så har man nada i ett slutspel att göra.Nu gäller det att undvika Kvalserien.
Man skapar för det första mängder med målchanser utan att få dit pucken.
Hemma mot AIK ska det bara vara tre pinnar, finns inget annat. Finns inga ursäkter.
Sen vid AIKs 2-2 mål så MÅSTE Ekholm få ut pucken precis innan. Det är uruselt att inte få det i det läget.
Sen så säger jag inget om CZ när det gäller straffarna för är det så att man inte kan lägga straffar på bättre sätt så förtjänar man inte en extra poäng.
Men vad man än säger så möter man AIK hemma och i det läget man är och allt sådant så är resultatet och hela matchen igenom hur den ser ut, så är det uruselt att inte vinna.
Nu har dom skrivit nytt kontrakt med CZ, Sundlöv, plus att HGK går ut och säger att det ser bra ut, vi är nöjda med utvecklingen etc. En ren pungspark till alla som flera ggr i veckan pröjsar 250 spänn för att se ett lag som kämpar tills det blöder i käften, och bjuds på detta!