Brynäs IF-AIK 28/10-10
Målskyttar:
Granström, Clarke, Järnkrok, Silfverberg.
Redigerad kommentar
Tips 3-1 (sista i tom bur)
Granis
Khana
Dale
1:a Dackell-Hansen-Somervouri
2:a Sandin-Sundström-Granström
3:e Lauritzen-Nordqvist-Kahnberg
4:e Rödin-Järnkrok-Silfverberg
Skulle väl kännas sådär att vara kvar i en klubb under de förutsättningarna.
Kastar dom ut Granis som en wing så är dom lovligt korkade,våran klart bäste center denna säsong.Har för mej att han fick spela så förra säsongen,och han kommer inte alls till sin rätt.
Men annars är det bra om ditt lag stämmer att man petar ihop 33-19-18 igen...
Mitt lag imorgon:
Ekholm - Andersén
Clarke - Sundqvist
Bertilsson - Carlsson
Berglind
1:a Eero - Järnkrok - Silfverberg
2:a Lauritzen - Granström - Kahnberg
3:e Dackell - Hansen - Wännström
4:e Rödin - Sundström - Sandin
Nordqvist
Redigerad kommentar
Greiss(Svedberg)
Ekholm-Sundqvist
Rödin-Järnkrok-Kahnberg
Clarke-Bertilsson
Somervouri-Hansen-Dackell
Carlsson-Andersén
Silfverberg-Granström-Sandin
Lauritzen-Nordquist-Wännström
Berglind-Sundström
Det var ovanligt dött här inne för att vara matchdag. HALLÅ??! Det är nedsläpp om 4 timmar.
Jag säger 4-2 till Brynäs!
Ekholm, Somervuori, Kahnberg och Rödin
"Det var ovanligt dött här inne för att vara matchdag. HALLÅ??!"
Vi har ju inte förlorat ännu,vänta några timmar,då blir det åka av ska du se=)
Kvällens tips 1-6..tyvärr..
Redigerad kommentar
Fullsatt och hat-trick av alla.
AIK-seger ger 3,70 på SvenskaSpel...lockande faktiskt..
Redigerad kommentar
Tror att Brynäs vinner med 4-1 efter att ha bränt mängder med chanser.
Målskyttar? Kahnberg 2, Ekholm, Silfverberg
Känner igen det där syndromet från när man druckit lite för mycket..Redan helgen efter är allt glömt och suget är tillbaka!!
I kväll förväntar jag mig att Greiss vinner målvaktskampen, att Brynäs tar tag i taktpinnen och kör över Aik, att spelglädjen lyser igenom, att Brynäs åter visar upp ett stensäkert boxplay, att Dackell och Nordqvist visar att de är de ledare de är anställda att vara, att ungdomarna virvlar fram på isen, att Brynäs får iväg minst 30 skott och gör minst fyra mål.....och givetvis tre poäng.
Färgad som man är så tycker man att Brynäs trupp ser riktigt bra ut och att lag som Aik, SSk, Modo och Timrå borde avfärdas relativt enkelt framförallt på hemmaplan.
Nu tar vi dom och visar vart skåpet ska stå!
Viktig information för matchtråden
Att bli förbannad på grund av händelser under matchen är en sak. Oavsett vad som händer så måste språket på inläggen rymmas under våra regler. Det innebär alltså att könsord, grova påhopp på ledare, spelare, domare eller andra skribenter EJ är tillåtna. Överträdelser kommer att rendera i först en varning och sedan ”utvisning” till dagen efter. Vid återkommande fall så kan temporära avstängningar komma ifråga där avstängning under ett antal matcher sker.
Moderatorerna för Brynäsboken
1:a Somervuori-Järnkrok-Kahnberg
2:a Rödin-Granström-Silfverberg
3:e Sandin-Sundström-Wännström
4:e Larsson-Hansen-Rensfeldt
Extra: Dackell o Nordqvist. Dom har strulat tillräckligt nu, enough is enough!