Inlägg: 1296826
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues: Din känsla säger lite mer än Jonssons "några få förändringar". =)
Mitt lag imorgon:
Ekholm - Andersén
Clarke - Sundqvist
Bertilsson - Carlsson
Berglind
1:a Eero - Järnkrok - Silfverberg
2:a Lauritzen - Granström - Kahnberg
3:e Dackell - Hansen - Wännström
4:e Rödin - Sundström - Sandin
Nordqvist
Mitt lag imorgon:
Ekholm - Andersén
Clarke - Sundqvist
Bertilsson - Carlsson
Berglind
1:a Eero - Järnkrok - Silfverberg
2:a Lauritzen - Granström - Kahnberg
3:e Dackell - Hansen - Wännström
4:e Rödin - Sundström - Sandin
Nordqvist
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
70 Rodrigues:
Kastar dom ut Granis som en wing så är dom lovligt korkade,våran klart bäste center denna säsong.Har för mej att han fick spela så förra säsongen,och han kommer inte alls till sin rätt.
Men annars är det bra om ditt lag stämmer att man petar ihop 33-19-18 igen...
Kastar dom ut Granis som en wing så är dom lovligt korkade,våran klart bäste center denna säsong.Har för mej att han fick spela så förra säsongen,och han kommer inte alls till sin rätt.
Men annars är det bra om ditt lag stämmer att man petar ihop 33-19-18 igen...
1:a Dackell-Hansen-Somervouri
2:a Sandin-Sundström-Granström
3:e Lauritzen-Nordqvist-Kahnberg
4:e Rödin-Järnkrok-Silfverberg