Brynäs IF-AIK 28/10-10
« Föregående · 1298487 Till forumet
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Greiss såg inte ut att vara skymd, så det är riktigt svagt isf! Vad har dom värvat för nåt egentligen....
Sv: Brynäs IF-AIK 28/10-10
Skönt att vi leder för en gångs skull! Jag upfattade inte om Greiss var skymd på deras mål, var han inte det är det återigen en dundertavla. Jag börjar känna mig väldigt osäker på Greiss. Hoppas verkligen att det blir bättre annars är det bara att slänga in Svedberg.
Brynäs PP är bland det sämsta som skådats. Det måste bli bättre OMGÅENDE!
« Föregående · 1298487