Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
« Föregående · 1728203 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Fullkomligt jävla patetiskt. Har sån bra lust att bara stänga av skiten och koncentrera mig på annat.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Forsberg 1978: Vem bjuder hem folk mitt i Brynäs–DIF? Rent ut sagt oförskämt.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Bortbjudna kl 17:00 så man han ju med första perioden iaf, resten får man se när man kommer hem ikväll så det är bara att sätta mobilen på ljudlös och försöka undvika att se resultatet!😢 Fan!!!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Nu blir det Big Hero6. Den här matchen är redan körd. Gamnacke, dysterkvist o megångare. Har hört det förut så knock yourself out😂😉😂
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Den här matchen känns som en kopia på förra mot DIF. Stort skottövertag i första men dålig utdelning.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Steenm: Cmore funkar klockrent hos mig iaf!
Fy åt satan vad det saknas en riktig målskytt i Brynäs som kan nypa dit chanserna!
Fy åt satan vad det saknas en riktig målskytt i Brynäs som kan nypa dit chanserna!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
smallround: Hahah det är ju bara Brynäs som kan ha så otur så att den styrs på en bruten klubba och in, jösses !
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Steenm: Sen hade man redan läst här att Zanetti gjort mål när streamen orkat komma dit....
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
1–1 efter en perre. Känns ju inte kanon.
"Vi spelar bra, det gäller bara att sätta chanserna", typ. No shit.
Och som vanligt så fuckar CMore-streamen. Att man betalar för denna skit alltså.
"Vi spelar bra, det gäller bara att sätta chanserna", typ. No shit.
Och som vanligt så fuckar CMore-streamen. Att man betalar för denna skit alltså.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Kommer aldrig vinna när vi bränner hur många rena chanser som helst....
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Forsberg 1978: Precis som vanligt, absolut INGEN kan vara förvånad. Jävla alibigäng, bortcurlade jävla skitungar😠😠😠
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Zappaholic:
Åter igen Pudas... jävla sopa!! Håller på att dutta med klubban. Sen får Johnson gärna ta och använda sina kilon och hjälpa barn Pudas. Kommentatorn sitter med mysribba när Dif gör 1-1...... lallare!
Åter igen Pudas... jävla sopa!! Håller på att dutta med klubban. Sen får Johnson gärna ta och använda sina kilon och hjälpa barn Pudas. Kommentatorn sitter med mysribba när Dif gör 1-1...... lallare!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Zappaholic:
Helvete vilket billigt mål.
Brynäs borde ha minst en 2 målsledning och givetvis kvitterar aporna på något som typ inte ens är en chans.
Helvete vilket billigt mål.
Brynäs borde ha minst en 2 målsledning och givetvis kvitterar aporna på något som typ inte ens är en chans.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Zappaholic: Ren o skär jävla otur än så länge, precis som vanligt😂😂😂
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Zappaholic:
Ni kanske fattar nu varför jag inte gillar Pudas.... fan vad kass han är. Inne i en riktig formsvacka. Inte en pass är rätt. Och i pp är han inget hot utan snarare en light version av djoos. In med Nörstebö i första ppt istället!
Ni kanske fattar nu varför jag inte gillar Pudas.... fan vad kass han är. Inne i en riktig formsvacka. Inte en pass är rätt. Och i pp är han inget hot utan snarare en light version av djoos. In med Nörstebö i första ppt istället!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Brynäsgubbe: Nu ser det inte bra ut.....Efter vårt PP så är det djurgården för hela slanten
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{5583}: Kommentatorn blir ju upphetsad så fort DIF kommer in i vår zon...
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
{7225}: Blir det någon videobedömning i matchen så vet vi ju hur den slutar!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
Forsberg 1978: Det stämmer tyvärr, men jag hoppas verkligen att grabbarna KUKAR upp o krossar Djurgården. Pallar inte med fler SMS från mina vidriga gårdarvänner😂😂😂
« Föregående · 1728203 · Nästa »