Brynäs IF-Djurgårdens IF 21/12
Bissett19: Ang Gusten så finns det väl inte så mycket mer att lägga pengarna på däruppe ;-)
Trumma på nu och gör 4-0 och 5-0 inom 5 min i 2:a då kan man nog slappna av och börja packa för Kiruna resan.
Mkt bra spel över hela banan med hög aggressivitet och vi är ju både etta, tvåa och trea på puckarna. Nu gäller det bara att hålla koncentrationen uppe så fixar vi det här. Mkt nära 4-0 i slutsekunderna där pucken glider längs mållinjen. Hoppas Bicek får sätta en eller annan idag, det skulle han behöva.
Jag är skitglad! 2 timmar gammal plasma som ska "köras in" Nu slipper jag inbränningar...iofs så kan man ju leva med BIF-DIF 3-0 uppe i hörnet ;)
Bissett19: Är det du som har jouren ikväll för Dysterkvistarna :-))
Jävligt kul att se att dom rör på sig, förhoppningsvis så kör dom på i samma stil i 2:a också.
Är det bara jag som saknar matchklockan mm i Tv rutan?
Gusten: En match blev det för Karlsson med Bicek o Månsson.Lind spelar med dem ikväll.
Salle-Hansen-Dackell
Bicek-Lind-Månsson
Björne-Sebastian-Herman
Molin-Almtorp-Widing.
Klappat och klart!
Kläm ur det sista inför 6-dagarsuppehållet nu för fan!
70 Rodrigues: Jag VET oxå men jag kommer inte berätta;)
Närå,det lär bli en nervös historia,första målet blir hyperviktigt,hoppas Brynäs redan från första nedsläpp visar var skåpet skall stå.Det är många som måste kliva fram ikväll.Det är en jävligt viktig match som bara måste vinnas,vore skönt med en trea inför Julen,så slipper man sitta med betongkepa på Julafton.
Men varför fick inte Kuben döma också, när dom ändå var på gång??
Hemmadomare?
Brynäs IF - Djurgårdens IF
HD Pehr Claesson, Alvesta
LM Anders Karlberg, Gävle
LM Fredrik Molander, Gävle
Den viktigaste förändringen måste ske i laget. Allt runt om spelar inte lika stor roll. Så länge man har en dansbandsversion av vår vackra nationalsång så spelar det ingen roll vad man gör...They've hit rock bottom anyway...