Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
« Föregående · 1651153 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Forsberg 1978: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vilket jävla MÅÅÅÅÅL
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Clarence: Jag skiter i SAIK. Vill jag läsa om dom går jag in på deras forum.
Fan vad snyggt mål!!
Ingen hybris nu, tack.
Fan vad snyggt mål!!
Ingen hybris nu, tack.
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Går inte att låta bli göra en liten utvikning här. Skellefteå, vilket lag! Och Pesonen. Tänk att få ett sånt äss till laget under säsong. De ska till en skräll för att inte SAIK tar tredje raka guldet.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
JAAAAAAAA VI spelar ju hockey idag!! Folk framför mål och träffar mål! Underbart C!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Steenm:
Synd bara att Brynäs förlorar i princip varenda tekning och det kostade oss ett mål i arslet denna gång.
Synd bara att Brynäs förlorar i princip varenda tekning och det kostade oss ett mål i arslet denna gång.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Starkbaum är en fantastisk målvakt, men fan vad han ska dratta på ärslet hela tiden – varje match. Man blir ju nervös!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
bradberry:
Spelsinne, Brad?
Du menar dinosaur-hockey...?
Nu skall det åkas skridsko så det glöder! = )
Spelsinne, Brad?
Du menar dinosaur-hockey...?
Nu skall det åkas skridsko så det glöder! = )
« Föregående · 1651153 · Nästa »
Riktigt bra, Brynäs!