Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
« Föregående · 1651068 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
FAN så kul att se! Ett Brynäs i självförtroende är vasst. Märks att laget fått ny energi. Visst, DIF borde kanske ha haft något mål. Men spelmässigt är vi klart bättre i första perioden. Låt oss hoppas att det fortsätter så här.
Eloge till Bengtzén för hans värvningar. Slovak känns helt jävla guld just nu. Niinimäki och Wallace växer och växer, skapar i varje byte.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk: Såppass! Nu i andra vill jag se ett tryggt och stabilt backspel och efter andra så villa att det står 9-0 så man kan slappna av och se en hockeymatch med glädje... :-)
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
2-0 bra så men jag tycker att man måste se över PP, prova byt ut Djoos och Blomqvist.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Niinimäki är jävligt sevärd. Det går inte fort men bättre spelsinne vad gäller att hitta mackor har jag inte sett på många år i Bif. Påminner om en större version av Teppo Kivelä...😃
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: Ja de gjorde en bra period. Bra fart och lite rakare uppspel. Fast det är en del spelvändningar som ger en gråa hår.
Bara man fortsätter att jobba offensivt. Räkna med ett mer desperat DIF i andra. Målvaktsbyte i DIGskulle inte överraska mig. Armalis ser skakig ut.
Bara man fortsätter att jobba offensivt. Räkna med ett mer desperat DIF i andra. Målvaktsbyte i DIGskulle inte överraska mig. Armalis ser skakig ut.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: håller helt med. Detta var en bra period av oss. Hyfsat stabilt bakåt å flera formationer som skapar
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Riktig bra insats i första, hårt jobb och bra fart i spelet. Bara att fortsätta så här.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Bästa perioden av Brynäs på väldigt länge. Många chanser och rappa pass, se så Brynäs KAN spela.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Fuck vad nice, Skånetrafiken levererar sena tåg o vi leder med 2-0, en av två iaf😂
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
... och Olden missar – igen. Westerholm(arna) gör åtminstone mål.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
LHC – världens mest ojämna hockeylag – sviker mot Leksand. Redan 2–0...
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk: Det är ju en norrman så han har säkert hooken åt fel håll
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
SH: ... och där borde han ha nätat igen. Fan, två missade "frilägen" redan!
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Steenm: Hehe han såg ut som han inte trodde det var sant själv ens...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Vad är det som hänger i taket, vad är det som luktar så illa?
Jo det är ju djurdårdens svin.
Brynäs, Brynäs Brynäs är vackrast i stan, fy fan!!!
*repeat*
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Jag var liksom många andra imponerad av Olden i inledningen, men tycker inte riktigt att han har gjort sig värd av en plats i en förstakedja. Visst, omgivningen spelar roll, men i nuläget känns han mer som en lirare utan spets (precis som Niinimäki). Förhoppningvis kommer målen snart – med efterföljande ketchuppeffekt.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Viktigt att Bertilsson är tillbaka. På forwardssidan är vi bredare å jämnare
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk:Håller med om att han fått chanser men inte i rätt omgivning tycker jag. Tror inte han var värvad för spel i 3-4:e kedjan.
« Föregående · 1651068 · Nästa »