Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
« Föregående · 1650998 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk: Det är ju en norrman så han har säkert hooken åt fel håll
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
LHC – världens mest ojämna hockeylag – sviker mot Leksand. Redan 2–0...
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
... och Olden missar – igen. Westerholm(arna) gör åtminstone mål.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Fuck vad nice, Skånetrafiken levererar sena tåg o vi leder med 2-0, en av två iaf😂
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Bästa perioden av Brynäs på väldigt länge. Många chanser och rappa pass, se så Brynäs KAN spela.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Riktig bra insats i första, hårt jobb och bra fart i spelet. Bara att fortsätta så här.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: håller helt med. Detta var en bra period av oss. Hyfsat stabilt bakåt å flera formationer som skapar
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Brynäsgubbe: Ja de gjorde en bra period. Bra fart och lite rakare uppspel. Fast det är en del spelvändningar som ger en gråa hår.
Bara man fortsätter att jobba offensivt. Räkna med ett mer desperat DIF i andra. Målvaktsbyte i DIGskulle inte överraska mig. Armalis ser skakig ut.
Bara man fortsätter att jobba offensivt. Räkna med ett mer desperat DIF i andra. Målvaktsbyte i DIGskulle inte överraska mig. Armalis ser skakig ut.
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Niinimäki är jävligt sevärd. Det går inte fort men bättre spelsinne vad gäller att hitta mackor har jag inte sett på många år i Bif. Påminner om en större version av Teppo Kivelä...😃
+ 2
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
2-0 bra så men jag tycker att man måste se över PP, prova byt ut Djoos och Blomqvist.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Carl Lejonkräk: Såppass! Nu i andra vill jag se ett tryggt och stabilt backspel och efter andra så villa att det står 9-0 så man kan slappna av och se en hockeymatch med glädje... :-)
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
FAN så kul att se! Ett Brynäs i självförtroende är vasst. Märks att laget fått ny energi. Visst, DIF borde kanske ha haft något mål. Men spelmässigt är vi klart bättre i första perioden. Låt oss hoppas att det fortsätter så här.
Eloge till Bengtzén för hans värvningar. Slovak känns helt jävla guld just nu. Niinimäki och Wallace växer och växer, skapar i varje byte.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
bradberry:
Spelsinne, Brad?
Du menar dinosaur-hockey...?
Nu skall det åkas skridsko så det glöder! = )
Spelsinne, Brad?
Du menar dinosaur-hockey...?
Nu skall det åkas skridsko så det glöder! = )
Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 8/1-15
Starkbaum är en fantastisk målvakt, men fan vad han ska dratta på ärslet hela tiden – varje match. Man blir ju nervös!
+ 1
« Föregående · 1650998 · Nästa »
SH:man kan ju få hockeyklubba för mindre