Brynäs IF-Djurgårdens IF lördagen den 23/1
sylf: Vad säger man... hahahaha. Dixon visar varför det är viktigt att ha en framför kassen och Juusos pass till Norda som sedan skickar den till Kahna är riktigt, riktigt snyggt.
Edit: rättat stavfel
Redigerad kommentar
Jämför den här med den Molin utsattes för. Sjukt!
på grund av alla nötter som inte är här i tid!
Uppskattar att ca. 5000 är inne i arenan nu.
Pinsamt!
Fick för mig att forumet hade en annan profil än D A G I S, men nej, det gick jag bet.
Fy vad illa, av er som spyr gallor både här och där.
Jag avslutar min närvaro här med detta.
Blir en jobbig tillställning i eftermiddag där Djurgården trots allt är på säker mark och kan spela lite mer avslappnat. Hoppas att vår motivation är det som fäller avgörandet.
Nja det vet jag inte om jag håller med om. Visst om man går efter förra matchen där Bif spelade borta mot SAIK med fem raka hemma och DIF spelade hemma mot Frölunda i kass form..more to come
GävleLasse:
Brynäs behöver första målet och spela smart på ledning...
arnio: Men Brynäs HAR ju defacto skador, detta är något som man får leva med helt enkelt.Man kan aldrig sitta och skylla på vad man "kunde" ha haft.
Brynäs har dalande form och DIF har stigande.. Det blir tufft men förhoppningsvis så kan vi kamma hem tre pinnar.
Cz föll tillbaka i fula ovanor förra matchen då han återigen igen var lite för passiv för min smak. Lite mer känslor och engagemang tycker jag man kan begära även fast man bara ligger under med 1-0
Hela laget kan bättre, det har man visat flera gånger, framör allt efter jul. Därför kan man inte vara nöjd med insatsen även fast man bara ligger under med ett mål.
– Av någon konstig anledning saknades det någon procent mot Skellefteå.
Anders Berg, Brynäsfan:
- Ja, spelarna var ju nöjda, lite trötta, och kanske lite lata. Svårare än så var det inte. Spelar man likadant i eftermiddag blir man överkörda.
Anders Berg:Jag tror inte att det endast handlar om jävlar anamma utan det är nåt mer. Hardy Nilsson är en väldigt duktig tränare på klubblagsnivå och han har hockeyfilosofi som går lite mot strömmen. På så vis får han det lilla övertag som kan räcka för att kamma hem poängen i många matcher.
Så kanske skulle även Rödin bita ihop och jobba ännu hårdare?
Redigerad kommentar
Storbilden ser man väl inte från biljarden iaf.
Målvakter
Jacob Markström (Eddie Läck)
Första femman:
Niclas Andersén - Juuso Hietanen - Andreas Dackell - Stephen Dixon - Eero Somervuori
Andra femman:
Ossi-Petteri Grönholm- Jörgen Sundqvist - Ove Molin - Jonas Nordquist - Magnus Kahnberg
Tredje femman:
Peter Nolander - Simon Löf - Calle Järnkrok - Mads Hansen - Jonathan Granström
Fjärde kedjan:
Jakob Silfverberg - Alexander Sundström - Anton Rödin
Trettonde forward:
Emil Sandin
"dom tenderar ju att få stora skälvan när det är mycket folk på plats??"
Njaaaaa,dom ggr det har varit över 8000 ser det rätt bra ut..
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||