Inlägg: 3038833
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Joppe: Alcen kanske kan lyckas norpa Elton Hermansson från Modo om det skulle skita sig med Gästrin.
Vet att Elton sagt att han helst kör ytterligare 1 sässe med Modo. Men Alcen är ju bra på att surra ;)
Vet att Elton sagt att han helst kör ytterligare 1 sässe med Modo. Men Alcen är ju bra på att surra ;)
Sv: A proposito de nada
Joppe: Lyssnade på podden med Bobby idag.
Han blev ju klar typ 22 juli.
Han väntade på ett förslag från NHL, fick inget och hade inget annat förslag heller att ta ställning till.
Så det enda han fick på hela sommaren var från Brynäs.
Det finns "hur många spelare som helst" lediga i juli.
Det gäller bara att leta ordentligt.
Det viktigaste är vilken inställning spelaren har till att kanske ge upp drömmen om NHL, tillfälligt iaf.
Jussi har ju varit klar ganska länge nu.
Så spelarna har ju vetat vilken trupp som Brynäs har, vad slagstyrkan kan bli med sig själv.
Litar på att JA får in 2 bra spelare. Sen om det är kända namn, det är inte så noga egentligen.
Lex Bobby och Ceda.
Han blev ju klar typ 22 juli.
Han väntade på ett förslag från NHL, fick inget och hade inget annat förslag heller att ta ställning till.
Så det enda han fick på hela sommaren var från Brynäs.
Det finns "hur många spelare som helst" lediga i juli.
Det gäller bara att leta ordentligt.
Det viktigaste är vilken inställning spelaren har till att kanske ge upp drömmen om NHL, tillfälligt iaf.
Jussi har ju varit klar ganska länge nu.
Så spelarna har ju vetat vilken trupp som Brynäs har, vad slagstyrkan kan bli med sig själv.
Litar på att JA får in 2 bra spelare. Sen om det är kända namn, det är inte så noga egentligen.
Lex Bobby och Ceda.
+ 5
Men jag blir orolig kring forwardssidan pga vad som händer med Gästrin. Hoppas verkligen Alcen har något på kroken och kan ha lite is i magen och inte bara panikvärva något halvdant. Jag har fullt förtroende för Alcen så jag tror han har grejer på G.
Känns jobbigt att sitta och vänta på vad som händer med Järnkrok, Nylander, Pettersson och Gästrin. Det kan ju vara så att vi får svar väldigt sent inpå säsongen om inte till och med efter den börjat.
Finns det några intressanta namn där ute? Har vi några epnördar och hobbyscouter därute som kan slänga ut några namn?