Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
« Föregående · 1670148 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
honken21: Hejdå Färjestad. Våran sönderlästa förstalina avgör 😊😊👏👏
+ 1
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
nu skiter jag egentligen hur det går mot Skellefteå. vi kan bli totalt utskåpade. men, efter den här helvetes säsongen i grundserien så är det fantastiskt skönt att vi är där ändå.
+ 6
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
70 Rodrigues: Fan vad skönt! Har inte vågat kolla på matchen, slog på sista 50 sek. Nu vågar jag se reprisen iaf! Underbart med lite extra pengar till Bz.
+ 3
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
70 Rodrigues: Sååå skönt efter alla hedervärda förluster mot detta gäng!
JAAAA!
JAAAA!
+ 2
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
åhhhhhhhhh så skönt!!!!!
Och så får man se alla Färjestadare lipa på läktaren!
+ 3
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
JAG GRÅTER
JAG GRÅTER
Dansbandet är ute – vi är i KVARTSFINAL!!!!
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
JAAAAG SKaaakaar
ÄLSKAR BRYNÄS ÄLSKAR ER ALLIHOPA!! VI GJORDE DET GRABBAR
ÄLSKAR BRYNÄS ÄLSKAR ER ALLIHOPA!! VI GJORDE DET GRABBAR
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
mattiaskarlgren: vad fan granskar de???? De blåste inte av den höga klubban och sen tar den på FBK-spelaren. Solklart mål!!!!
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Så här nervös har jag inte varit sen jag vet inte när.. fy fan.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Det här blir en jävla mardrömsminut.
Jävla inavalde värmlänningar – han träffar ju inte ens pucken.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Steenm:
Får man ens ringa om spelaren inte styr in pucken direkt mål.
Får man ens ringa om spelaren inte styr in pucken direkt mål.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Förvånar mig inte det minsta om de blir bortdömt även om de inte ens ska kunna bli det.
Sv: Brynäs IF – Färjestads BK #PlayIn
Steenm:
Helveteeeee, hur ser det ut???? ska man vara orolig???
« Föregående · 1670148 · Nästa »