Inlägg: 3038907
Sv: A proposito de nada
Samsung: Det får vi verkligen hoppas , vi alla vet vad som hände rödda ..Men Alcén måste nu lämna , denna sillyn är skamligt dålig . Så detta med väli är droppen. Har Brynäs fyllt kontot med 50 milj tack vare en otrolig fanbas . Brynäs tar fansen som en självklarhet . Då är det dags att aggera som en professionell klubb .
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en till chans
Nu är samma fans förbannade över att nyförvärvet presenterades för tidigt
Hur ska ni ha det? Ska vi vänta med att presentera nyförvärv tills NHL-risken är borta? Kan ni då visa lite tålamod med värvningar?
Som någon annan skrev ni hade ni blivit lika förbannade om Brynäs släppt en nyhet senare om att man värvat en klasspelare men att den visst ska fortsätta minst en säsong i Nordamerika.
Kan förresten noteras att HV71 gjorde nyförvärvet Noah Phlip officiellt igår. Spelade i samma lag som Välimäki, och gjorde också ett starkt AHL-slutspel. Är de 100 % säkra på att ingen NHL-klubb tar honom?
Det har hänt förut för SHL-klubbar att nyförvärv inte blev av för NHL kom i mellan. Olyckligt att det bara blev ett dygn mellan nyheterna och säkerligen kunde det hanteras bättre men vi får tyvärr leva med det.
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en till chans
Nu är samma fans förbannade över att nyförvärvet presenterades för tidigt
Hur ska ni ha det? Ska vi vänta med att presentera nyförvärv tills NHL-risken är borta? Kan ni då visa lite tålamod med värvningar?
Som någon annan skrev ni hade ni blivit lika förbannade om Brynäs släppt en nyhet senare om att man värvat en klasspelare men att den visst ska fortsätta minst en säsong i Nordamerika.
Kan förresten noteras att HV71 gjorde nyförvärvet Noah Phlip officiellt igår. Spelade i samma lag som Välimäki, och gjorde också ett starkt AHL-slutspel. Är de 100 % säkra på att ingen NHL-klubb tar honom?
Det har hänt förut för SHL-klubbar att nyförvärv inte blev av för NHL kom i mellan. Olyckligt att det bara blev ett dygn mellan nyheterna och säkerligen kunde det hanteras bättre men vi får tyvärr leva med det.
+ 19