1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010


Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Uppps, 1-3 eft 8 sek!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: 1-3 efter 8 sek, grymt Brynäs!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Härligt att backarna går på samma spelare. OCH NU VA FAN ett till mål. nu stänger jag av TVn!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MEN FÖR HELVETE!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
MEN FÖR HELVETE!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: Uppps, 1-4 eft 23 sek!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
The game is closed

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
j*vla äckel brynäs

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Så jävla värdelöst agerande

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Lesky: Nu har dåren tagit T.O, man skiter snart på sig av skratt!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: NC:as snack i halvtid måste verkligen gett effekt! bra brynäs. bra czarnecki

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Vem följer med hem till Czarnecki och bjuder honom på glass ikväll?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: 1-4, vilka jävla amatörer, ett gäng gatuflickor från Istedgade har mer stolthet o stake än detta lag, FY FAN!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
SEMIFINAAAAAL! HERE WE COME!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: HEEEEEEEEEEEEEEEELAAAAAAAAAAA SVERIGE SKRATTAR!!

Kanon, skippa chips å dippen i pausen så kanske dom orkar åka grillor.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Fyfan va vi ä bra, jävla amatörer!!!
Ja vad ska vi hitta på NC?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Gurra88: Det vänder sig i magen när man ser dom här flickorna spela hockey, viker ner sig som små bäbisar!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Nu måste f#nskapet få sparken, lr vad krävs??

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Va håller dem på med?
Man skäms ju ta mig fan..
Tydligen räckte det inte att tappa 3-0 ledningen sist..
Pissa ännu mer på era supportrar bara.. gör det..

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Bara Brynäs, bara Brynäs klarar av att göra dessa totala härdsmältor.
Tappar de inte 3 - 0 ledningar så släpper de in 2 mål på 24 sekuner.
Bara Brynäs.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
foppa78: NC kan börja med att sätta sig på färjan i Nynäshamn!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Heja Brynäs friskt humör...
Bra insats......Not!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: Han kan ta med sig Greiss också faktiskt.

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Lesky: Kom igen nu Brynäs Kämpa!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Qvarre: Bara Brynäs? Det tror du bara...

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
rafalski: Ny förlust att vänta mot Frölunda.. Då hade det varit perfekt med ett tränarbyte i uppehållet.. Men kommer inte hända..

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
AVGÅ AVGÅ AVGÅ AVGÅ NU FÖR HELVETE

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
rafalski: Förvånad?

Men Nordan är på G, vi ligger bra till i serien, har häng på toppen, till semifinalen är vi på topp!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: Vi tar inte igen ledningar, vi släpper bara ledningar..

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
De åker nog ur i år boys, sug på den..växjö och tingsryd nästa säsong

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Gurra88:
Hmm, skit att man inte hann sätta in pengar på spelkontot:( 3 gånger pengarna på ett no-brainer-resultat är jäkligt bra..

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Ikväll lyckas man nog också skrämma bort den sista trogna publiken....Det för sorgligt...

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Hur fan kan Hansen missa hela jävla målet???

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Roxio: man blir bara sååå tröttt . Dax att ta fram vhsen och tapen från 99

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Firma "Glenn" snyggar till siffrorna

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
foppa78: Intressant att se vad NC har för genidrag att ta till, man har 19,37 på sig att göra 3 mål. Alla andra gör det mot BIF, nåt borde han ha lärt sig på att studera motståndet.

Nordan är på G!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Mycket snyggt av Nordan, men tyvärr så räcker det inte!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nordan

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
70 Rodrigues: Nä, men det kan bli en hedersam förlust!!

Vad händer??????

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
arnio: Clark 3-4 (21 sekunder för BIF)

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KAHNA !!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: OTROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
hahii: Vafan händer

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
Gurra88:" arnio: Vi tar inte igen ledningar, vi släpper bara ledningar.."

Hahahahahaha vad sa du nu då?

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: JAG DÄCKAR VA I HELVETE

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
sylf: 32 sekunder .-))
Ser ut som man får skämmas lite ;-)

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
OTROLIGT!!!!! Nu är det bevisat att även en blind höna!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
foppa78: VILKET AVSLUT!!!

VARFÖR INTE UTNYTTJA KAHNA SÅ HÄR HELA TIDEN FÖR FAN!!

Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Torsdag 4/11-2010
foppa78: 38 SEKUNDER

« · 1301357 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)