Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
« Föregående · 817959 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
sylf: Blir intressant att höra om Angell är på benen i morgon eller om han står över på torsdag. Ha nfick en del stryk i kväll.
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
Gusten: SÅ enig. Brynäs vinner sex raka och Gävlepubliken packar sig inte till nya arenan. Kasst!
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
Anemyr: Visst är det så, Att ha säsongens sämsta nu är katastrofalt uselt av mupparna där uppe!
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
sylf: "Härligt Brynäs!!!!!!!!!!!!!!! Fuck you Gävlepubliken!!!!!!!!!!!! Säsongens sämsta när det går som bäst!!"
Då kan vi slå hål på myten om medgångssupportrar och att dom är bortskämda. Dom är självplågare och nu får dom ingen kick :)
Då kan vi slå hål på myten om medgångssupportrar och att dom är bortskämda. Dom är självplågare och nu får dom ingen kick :)
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
åherregud .. HV71 - BRYNÄS IF TORSDAG. - SERIEFINAL
Vem hade trott det .. vem hade trott det? :D :D :D
Vem hade trott det .. vem hade trott det? :D :D :D
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
sylf: håller med publiksiffran ikväll är en gåta
Kvällens erbjudanden:
- Alla med X-trafiks stads- samt årsbusskort får vid kvällens match gå 2 och betala för 1.
- Skolungdomar till och med 18 år kan köpa biljetter för 110 kronor till kvällens match.
Kvällens erbjudanden:
- Alla med X-trafiks stads- samt årsbusskort får vid kvällens match gå 2 och betala för 1.
- Skolungdomar till och med 18 år kan köpa biljetter för 110 kronor till kvällens match.
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
SKET FAN PÅ MIG!! Tur att kommentatorn var snabb att korrigera, var ca 3 hundradelar ifrån att slänga hörlurarna i golvet :)
Signa Kristan och Spets på 10-årskontrakt!
Signa Kristan och Spets på 10-årskontrakt!
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
aphac: Bäckman har precis gett tomaten ett ansikte:-)
Härligt Brynäs!!!!!!!!!!!!!!! Fuck you Gävlepubliken!!!!!!!!!!!! Säsongens sämsta när det går som bäst!!
Härligt Brynäs!!!!!!!!!!!!!!! Fuck you Gävlepubliken!!!!!!!!!!!! Säsongens sämsta när det går som bäst!!
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
Kristan innehar nu klubbrekord för flest antal nollor! Grattis Robban!
Nu måste jag tamejfan åka till sjukhuset och kolla pumpen.
Nu måste jag tamejfan åka till sjukhuset och kolla pumpen.
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
sylf: Krossa Sillstryparna.Fan vad skönt.Man var aldrig orolig:)
Robban Kristan.
Robban Kristan.
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
VI E TVÅA ! VI E TVÅA ! VI E TVÅA! VI HÖLL NOLLAN ! VI HÖLL NOLLAN ! VI HÖLL NOLLAN!
.. underbart ; )
.. underbart ; )
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
sylf: Inga fler sådana här matcher :-))
Tack Kristan, Tack Brynäs, Tack Gud.
Tack Kristan, Tack Brynäs, Tack Gud.
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
prosten: 1.13sek kvar till 3p och Kristans rekord. Nära men ändå långt borta
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
Bissett19: Nja, inte direkt. Det är ju bättre för oss båda om HV skulle torska. Ja, om vi ska sikta uppåt i tabellen alltså.
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
65selander: jo jag tror nog att vi vet som är förstekeeper vid det här laget
Sv: Brynäs IF - Frölunda HC 16/1-07
Bissett19: Osar katt i LA, vad tror dom att det osar här då så fort FHC anfaller...
« Föregående · 817959 · Nästa »
BRYNÄS IF I MITT HJÄRTA