Brynäs IF-Frölunda HC 2011-12-10
CZ tycker att Boorken har en föråldrad ledarstil och det tror jag säkert stämmer.
Men hans ledarstil kan ju ha passat utmärkt på Brynäs i det läget vi då befann oss, nämligen i KS.
Där vi mer kanske behövde en lite fastare hand och lite mer gammal hederlig ledarstil, typ den som ex Fleming representarade.
Och det funkade uppenbarligen i båda fallen, dom har ju båda räddat oss i KS.
Så mitt svar blir: onyanserat om man talar om Boorkens ledarstil i just det läget men säkert nyanserat rent allmänt.
Huge:"Lite gammalt skvaller och beskyllningar, även om det inte har så mkt med matchen att göra.
Blir det en kontring av Boorken månntro? :-)"
Hur känns det då? Du har ju hyllat Boork i mängder. Onyanserat av CZ?
lu93rowa:Världens minsta violin spelar världens sorgligaste ballad för dig.
Seså, gråt ut nu...
Kul för Emil Molin att göra en pinne idag. Den första på en jävla massa får vi hoppas.
fan vilken viktig 3 poängare!
Nä, nu blir det att korka upp vin flaskan!
Den klart skönaste och viktigaste segern denna säsong.
Ruskigt shaky i tredje perioden,men det skiter vi i nu.
Skål boys!
Puuhh, säsongens hittills viktigaste trea skulle jag vilja säga!
Grymt bra jobbat!
MarcusElving: Då leder vi igen då, om än högst tillfälligt...starkt gjort att vinna trots många skador. Vi har reservkapital att ta av efter jul!!
Du såg ju vad som hände senast?
Så jag säger: det här går åt helvete.....
Men ibland krävs det en simpel och hederlig Melkerrensning.
Tror inte det har så mkt med stress att göra, mer att man kommer nåt skär efter när mjölksyran sprutar ur öronen... :-)
Bara att hålla tummarna för att det inte blir nån skada.
I övrigt behöver det inte vara negativt.
Tror ex att Basse uppskattar uttagningen enormt, nåt som förmodligen kommer att göra honom ännu bättre efter nyår.