1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander:
Kanalbyte nu, blir inget med det... :)


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
70 Rodrigues: Sant,det här var ett jävlaa lågvattenmärke.Ett sånt som bara Brynäs kan bjuda sin hemmapublik! Dom kan snart dra åt helvete!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Det värsta är att det inte verkar finnas någon som helst moral i laget. Att rasa ihop så här är för bedrövligt. Men det kändes som vanligt kört redan vid 1-2. Brynäs är fast i botten för säsongen...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
70 Rodrigues:

Nähä??

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Tabellen ljuger aldrig, Brynäs IF är sämst i ES.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Kanalbyte t o m att börja med. C+2 Reggina vs Inter 2030

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Ja, det här går åt helvete!

JÄVLA SKITLAG!!!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: 1-5 det var den fina målskillnaden det. Fan man skulle sett Svensson Svensson istället.

FÖRBJUD SENA LÖRDAGSMATCHER, sabbar ju hela jävla helgen!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19:

Som sagt......

1-5.

AVGÅ BOORK!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander:

KLASSKILLNAD!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Game set match...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Det är ju helt enkelt en vinst iaf, men då får de reducera snabbt också

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Torskar Brynäs nästa lördagsmatch också då är det stor risk att vi har 11 förluster på dom 12 senaste matcherna. Då kan inte Boork rädda laget.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07

Skönt o se Jonte Carlsson.Plockade bort Micke Holmqvist i från förstakedjan genom kastade handskar.

Order från Boork??
 

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Vad kan priset bli för säsongsbiljetter i allsvenskan?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Huge:

"uddamålsledning."??

1-3 Huge.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Äh, dom får vind i seglen efter 1-1 och tar sen över matchen.
Synd att Sperrle gör en total felbedömining vid 1-2 efter att tidigare ha räddat oss ett par gånger.
Mkt hänger på hur dom tacklar sista perioden och sin uddamålsledning.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19:
Och jag tackar och tar emot...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Jösses vilken skitmatch Sperrle gör....

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07

Men herregud Sperrle,nu har du bjudit på två baljor.


Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
rafalski:

Tyvärr har man inget hopp om vändning,tror det funderas lite för mycket i Brynäslägret.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
wap.hockeysnack.com
Du menar när vi gjorde 5-0 mot LHC för ett ljusår sen;)

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Vafan är det Djurgårds-tv eller?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
moreten: Lyssna nu vad kalle Johansson säger om brunäs försvarspel !!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: JAHA !!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
rafalski: Har det inte varit en liten trend den här säsongen att andra perioden oftast är sämst??

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
70 Rodrigues: De har haft ruggiga chanser men måmhga är ofarliga. Mer skärpa och mer kontroll så kan det gå vägen

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
wap.hockeysnack.com
Det var en kort formtopp, tillbaka på ruta ett. Riktigt usel andraperiod, ikväll går tåget, hoppas Brynäs kliver på.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: Vad väntar du på?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
2-15 i skott på hemmaplan...rycker dom inte upp sig rejält i sista så bumpar jag upp KS-tråden

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Bissett19: 2-15 i skott i per 2.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen:

Skriv ngt vettigt annars har du skrivit ditt sista inlägg i våran GB.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
1 skott på mål på 3 Frölundautvisningar.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Sluta mata trollet nu

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Om du har slut på välling får du fråga din mamma...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Nu går vf för 1-3

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
2 svåra bortamatcher efter det här. Kan bli ett stort glapp till strecket.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Nja är skeptiskt... Nu gjorde FHC BIF-klassiker.. Sätt f-n skapet i målet nu.

Springsteen eftersom du inte hänger med riktigt eftersom dina synapser lever ett eget liv så betyder detta att Frölunda har haft 6 spelare på plan.

Och just nu nu så lyckas Brynäs med att släppa in ett "SH" :-(

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
1-2 när Brynäs spelar PP, lysande!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
moreten: Ja Ja Ja ......................

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
moreten: Är vällingen slut ?

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Poffa: hahahaha.......

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Fortfarande vaken? Bollibompa är nog slut nu...

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
haha, 2634ggn månsson åker offside :D

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Springsteen: Ta en lättöl till och slockna sedan.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Ja nu måste vf få ett mål snart !!!!!

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Får återgå till vårat gamla spel, icing. Satan glömde bort att de inte får byta på en hel period då.

Va f-n tror Pavel slickar in en sneträff 18.59

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
65selander: Vi är rökta, man får inte bränna två så fina lägen. Klasskillnad just nu, 11-2 i skott till Frölunda efter 9 minuter.

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
 Satan Pavel får för mycket tid på sig... arghhhh

Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians 20/10-07
Gusten: Sjödda fick ett kalsongryck från Plüss

« · 927599 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)