BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
#jag ba skojja
Varför får Brynäs så ofta straff mot sig och så sällan med sig?
Redigerad kommentar
Qvarre:
Så länge han ser pucken tar han den, måste vara en Brynäsare i ansiktet på honom hela tiden om vi ska ha en chans att få in någon puck.
Alla som tjatat in Molin i spel... Ni måste ju vara övernöjda nu när han äntligen får spela. Själv tycker jag mig se en ansledning till varför han INTE spelat på ett tag!
Huge: Jo jag frågade dig :-)
Hade inte du en egen tråd till denna match? ;-)
:-)
Riktigt frusterande period. Vi bjuder på baljor och Wesslau storspelar. Då är det jävligt tungt att spela hockey.
Lite bestämdare takter i 2:a krävs om vi ska få hål dem.
-Vi har ganska bra koll, säger Mattias Karlsson. Låt han få äta upp de orden.
Varför envisas vi med att lira 2e målisen, är Honken skadad som vanligt?
Det räcker mer än väl för att utnämna dig till en riktigt dålig tippare och okunnig soffcoach.
Vi kan vara med länge. Men endast om vi får den utveckling på Lindholm och järnkrok som vi alla hoppas på. Men vi har en coach som vet hur han ska göra, så för den biten är jag inte orolig.. Hv är dock grymma. Men jag hoppas Wesslau kommer ner till sin normala standard, som medelmåtta;)
Gurra88:"Samt att Hiv71 är överskattade!! Not.. Nä i år har de fått ihop ett riktigt bra lag har oerhört svårt att se att någon ska lyckas stoppa de från guldet. Tyvärr"
Skönt, då kan vi räkna bort HV från guldet. Du brukar ju tippa uppåt väggarna fel.
Fruktansvärt lama avslut.