BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Redigerad kommentar
Har någon någonsin fått något annat än personligt straff när han har suttit utvisad? Jesus.
bradberry: Brynäs har EN naturlig målskytt.
Har en känsla av att Thuressons kontrakt kommer att kännas oändligt långt.
Marcus Nilson får diskutera bäst fan han vill med domarna utan att åka på nån utvisning. Intressant...
Och snälla,spela inte Lauritz i pp mer ikväll.
Dock, 0-2 i den här matchen är en stöld. Hv har fan INGENTING i andra.
Nu är jag nöjd om vi kan få två pinnar i den här matchen :-(
Ska Honken stå över så här många matcher måste andremålisen hålla högre klass än knappt 90%-ig. Med en målis av Anders Lindbäckklass hade det stått 0-0.
Bäckström gjorde tre mål igår. Och han har inget att tillföra i Brynäs, Hans-Göran Karlsson?
Tillfällighet? Wesslau presterar ju i stort sätt alltid och är seriens kanske bäste målvakt.
Jajjen: Ja,ärligt talat... in med Bäckis o Lindbäck, den här fjantiga lojaliteten mot en överenskommelse som redan är bruten är löjeväckande.
Och när vi dessutom har massa folk borta är den inget annat än korkad.
Jag trodde det framgick.
Det blir nog svårt att ta poäng i kväll. 3e perioden brukar ju inte vara direkt Brynäs bästa period.
Undrar om vi spräcker 0:an? Jag är skeptisk.
Vart ska detta sluta?
Brynäs gör mål på 7% av skotten - bara Växjö är snäääppet sämre, men det har väl förändrats ikv..
Förra säsongen kunde Brynäs vinna en sån här match. Känns inte sannolikt nu.
bradberry: "Wesslau är bra men är det en tillfällighet att målvakter presterar mot just Brynäs?"
Strax före uppehållet när vi mötte FBK så var Salak rena väggen.
Men enligt radiosporten så verkar han mer eller mindre kasta in
puckarna i dag, mot Växjö.
Zappaholic: " SM-guld??"
Nja, då menade jag nog hur många minuter det dröjer tills vi
åter gör mål på hemmaplan.
Med Honken i kassen hade det troligtvis varit 0-0.
Dm har ju i vanlig ordning slutat åka skridskor i 3e perioden. Det är ett mysterium att detta upprepas match efter match efter match efter...
Vi möter seriens bästa lag. Omöjligt att matcha för årets Brynäs. På lördag däremot måste vi kunna vinna.
Fruktansvärt lama avslut.