BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
« Föregående · 1534294 · Nästa » Till forumet
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
arnio: brukar? Vad har du för mer tillfällen än föregående år för att sätta den benämning?
Vi kan vara med länge. Men endast om vi får den utveckling på Lindholm och järnkrok som vi alla hoppas på. Men vi har en coach som vet hur han ska göra, så för den biten är jag inte orolig.. Hv är dock grymma. Men jag hoppas Wesslau kommer ner till sin normala standard, som medelmåtta;)
Vi kan vara med länge. Men endast om vi får den utveckling på Lindholm och järnkrok som vi alla hoppas på. Men vi har en coach som vet hur han ska göra, så för den biten är jag inte orolig.. Hv är dock grymma. Men jag hoppas Wesslau kommer ner till sin normala standard, som medelmåtta;)
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Gurra88: Har hört rykten om att HV har det sämsta lag som deras sportchef nånsin ställt på isen...
+ 1
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Huge: säger han som tycker coachens roll är överdriven . Din trähatt
+ 1
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Gurra88: "Vad har du för mer tillfällen än föregående år för att sätta den benämning?"
Det räcker mer än väl för att utnämna dig till en riktigt dålig tippare och okunnig soffcoach.
Det räcker mer än väl för att utnämna dig till en riktigt dålig tippare och okunnig soffcoach.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
2-2 idag efter ett sent insläppt mål.. Harju avgör i förlängning :-)
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Skönt med 7 backar idag... sliter som fan på grabbarna i bakre leden annars
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Haha undrar vad Gunnar menade i intervjun, Nörstebö är som Gunderson i spelstil....fast norrman :)
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
sylf: Nope, det är som vanligt med c+. Senaste fyra brynäsmatcherna så har det varit problem med där bilden försvunnit i tre av matcherna. Detta är bara för jävligt
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
rafalski:
Varför envisas vi med att lira 2e målisen, är Honken skadad som vanligt?
Varför envisas vi med att lira 2e målisen, är Honken skadad som vanligt?
+ 1
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Zappaholic: Tippar 0-7, klasskillnad på lagen. Kan inte förstå hur man lyckas ställa ett så mediokert lag på isen som svenskamästare.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Qvarre: 0-2 speglar väl inte matchen så här långt men nu gäller att få nästa mål annars blir det en tung kväll.
+ 1
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
sylf: Nja, vi har haft betydligt hetare chanser men effektiviteten lämnar en del att önska.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Qvarre: är det någon som vet om Honken är sjuk eller skadad. Han borde ju vara given i en sån hör match. Vore ju tjänstefel annars!! Ska vi fråga Huge? :-)
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Qvarre: kvartersgänget Köpsjö har vänt 0-2 borta mot dansbandet till ledning 3-2. Vad gör vi? Åker omkring och småfittar på isen.
-Vi har ganska bra koll, säger Mattias Karlsson. Låt han få äta upp de orden.
-Vi har ganska bra koll, säger Mattias Karlsson. Låt han få äta upp de orden.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Davey_22: dax att vakna!!!! Jag vill se en mirakulös vändning till 3-2. Nu kör vi!
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Riktigt frusterande period. Vi bjuder på baljor och Wesslau storspelar. Då är det jävligt tungt att spela hockey.
Lite bestämdare takter i 2:a krävs om vi ska få hål dem.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Zappaholic: Ja, om du frågar mig så säger jag tjänstefel att inte välja Honken. Rahm var ju bedrövlig mot LHC....
:-)
:-)
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Huge: Jo jag frågade dig :-)
Hade inte du en egen tråd till denna match? ;-)
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Alla som tjatat in Molin i spel... Ni måste ju vara övernöjda nu när han äntligen får spela. Själv tycker jag mig se en ansledning till varför han INTE spelat på ett tag!
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Anders Blank: Hur kan vi vara så ineffektiva match efter match efter match?
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Qvarre:
Så länge han ser pucken tar han den, måste vara en Brynäsare i ansiktet på honom hela tiden om vi ska ha en chans att få in någon puck.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
tompap71:
Varför får Brynäs så ofta straff mot sig och så sällan med sig?
Varför får Brynäs så ofta straff mot sig och så sällan med sig?
Redigerad kommentar
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Länge sen jag såg så överjävligt målvaktsarbete. Nu är vi värda en reducering.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Alla Molin lovers måste va nöjda ikväll han har vart grym
#jag ba skojja
#jag ba skojja
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Vi har ägt Hv hela andra perioden...Tyvärr betyder det inte ett skit just nu.
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Wesslau är bra men är det en tillfällighet att målvakter presterar mot just Brynäs?
Fruktansvärt lama avslut.
Fruktansvärt lama avslut.
« Föregående · 1534294 · Nästa »
Gurra88:"Samt att Hiv71 är överskattade!! Not.. Nä i år har de fått ihop ett riktigt bra lag har oerhört svårt att se att någon ska lyckas stoppa de från guldet. Tyvärr"
Skönt, då kan vi räkna bort HV från guldet. Du brukar ju tippa uppåt väggarna fel.