1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Tommy:Som sagt; Nu kör vi! :-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Så där ja, bra Ekholm, efter 1.05, synd att det inte är så mycket folk!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78:
Skön start. Tycker mig även höra ett embryo till klack.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Sylf: Nu kommer 2-0 i PP av Gunderson.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Silver va?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues:2-0 granis!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Som sagt; NU KÖR VI !!!! :-D

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Brynäs_89: Silfverberg

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Tommy:
Vilken start...

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Tommy: Också ska det kompenseras fyfan säger jag tripping??????????????

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: det var ju på väg att avgöras ;-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Tommy:Fy fan vilken kompensationsutvisning :-(

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Sylf: Vi är SERIELEDARE :-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Missade de första 2.53, och därmed 2 mål???!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Nej tyst nu säg inte för mycket nu;-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Amatör ;-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Där ska det vara mål Wänna och nu blir det PP, Fantenberg ut för holding :-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Nytt PP 3-0?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Nu blir det 3-0 av Gunderson :-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Ja, Telias bredband är amatörmässigt!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Ja han har väll infanterield i röven efter surströmmingen!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Mitt fungerar alldeles utmärkt ;-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

sylf: Mitt också:)

10:52 0-3 (PP1) MODO 23. Svensson, Björn
44. Danielsson, Nicklas
Pos. Part.: 23, 32, 44
Neg. Part.: 41

modo går på knock


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Får se om det räcker med två måls handikapp den här gången?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Tommy: Fy fan vilken billig utv!!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Kompispass av Lars "förste backen" Jonsson

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Han och Jämtin skulle jag vilja ta ett snack med :-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78:*asg* i bröstet!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: AJAJAJ

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: Såg inte skönt ut :-(

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Jesper Fasth spelar ingen mer hockey den här säsongen!!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Näe, såg fan inte så ut.....Fråga Hellström:-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Bertilsson e KUNG!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Kung Bertil!!!!!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Bra jobbat Ledin, tack för PP :-)

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Och visp så har HV tagit över

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Grymt PP, vi spelar fast oss själva i egen zon :-(

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Hur i helvete kan han missa den armbågen???

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: vi är överlägsna

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: Risk för att "2-0 -syndromet" inträder igen, kanske?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Nu gäller det att höjja spelet i andra för HV lär ju komma ut som ett nytt lag!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio:
3-0 hade ju varit mer rättvist än 2-0. Känns som att HV kommer att dra på sig många dumma utvisningar.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Grym öppning, men efter könsorganet Ledins tilltag så tog HV över och Brynäs så rädda o ängsliga ut.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Det är i såna här överlägen vi vill se laget bevisa stabilitet och hållfasthet och att man kan köra vidare och öka på.

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Clarence: Exakt!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf:

Äcklig skada på Fasth,såg ut som en Brolinare på Råsunda-94.
Sen är det några rötägg i klacken som vrålar stå upp som en man till Fasth...töntar!

Brynäs måste upp igen,annars blir det som mot Gnaget!

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11

Ställningen efter 1:a perioden:

Brynäs IF-HV71 2-0

Djurgården IF-MoDo Hockey 0-3

Luleå Hockey-Timrå IK 0-0

Växjö Lakers-AIK IF 0-0

Allsvenskan

Sundsvall Hockey-Leksands IF 2-0 *ASG*


Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Vi får inte vara nöjda med första perioden utan vältra oss i allt elände som kan komma i andra, suck....

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Bissett_19: Så jävla onödigt att skrika på det sättet, men jag skulle bli förvånad om det inte var ett gäng junisar?

Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
För helvete Brynäs, stå upp nu och använd kroppen ni med!!!!!!

« · 1443444 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)