Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
« Föregående · 1443444 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Så där ja, bra Ekholm, efter 1.05, synd att det inte är så mycket folk!!!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78:
Skön start. Tycker mig även höra ett embryo till klack.
Skön start. Tycker mig även höra ett embryo till klack.
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Tommy: Också ska det kompenseras fyfan säger jag tripping??????????????
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Missade de första 2.53, och därmed 2 mål???!!!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Där ska det vara mål Wänna och nu blir det PP, Fantenberg ut för holding :-)
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Ja han har väll infanterield i röven efter surströmmingen!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Mitt också:)
| 10:52 | 0-3 (PP1) | MODO | 23. Svensson, Björn 44. Danielsson, Nicklas Pos. Part.: 23, 32, 44Neg. Part.: 41 |
modo går på knock
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Får se om det räcker med två måls handikapp den här gången?
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Han och Jämtin skulle jag vilja ta ett snack med :-)
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Näe, såg fan inte så ut.....Fråga Hellström:-)
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: Risk för att "2-0 -syndromet" inträder igen, kanske?
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Nu gäller det att höjja spelet i andra för HV lär ju komma ut som ett nytt lag!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio:
3-0 hade ju varit mer rättvist än 2-0. Känns som att HV kommer att dra på sig många dumma utvisningar.
3-0 hade ju varit mer rättvist än 2-0. Känns som att HV kommer att dra på sig många dumma utvisningar.
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Grym öppning, men efter könsorganet Ledins tilltag så tog HV över och Brynäs så rädda o ängsliga ut.
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Det är i såna här överlägen vi vill se laget bevisa stabilitet och hållfasthet och att man kan köra vidare och öka på.
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf:
Äcklig skada på Fasth,såg ut som en Brolinare på Råsunda-94.
Sen är det några rötägg i klacken som vrålar stå upp som en man till Fasth...töntar!
Brynäs måste upp igen,annars blir det som mot Gnaget!
Äcklig skada på Fasth,såg ut som en Brolinare på Råsunda-94.
Sen är det några rötägg i klacken som vrålar stå upp som en man till Fasth...töntar!
Brynäs måste upp igen,annars blir det som mot Gnaget!
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Ställningen efter 1:a perioden:
Brynäs IF-HV71 2-0
Djurgården IF-MoDo Hockey 0-3
Luleå Hockey-Timrå IK 0-0
Växjö Lakers-AIK IF 0-0
Allsvenskan
Sundsvall Hockey-Leksands IF 2-0 *ASG*
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Vi får inte vara nöjda med första perioden utan vältra oss i allt elände som kan komma i andra, suck....
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Bissett_19: Så jävla onödigt att skrika på det sättet, men jag skulle bli förvånad om det inte var ett gäng junisar?
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
För helvete Brynäs, stå upp nu och använd kroppen ni med!!!!!!
« Föregående · 1443444 · Nästa »