Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
« Föregående · 1443479 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Ja han har väll infanterield i röven efter surströmmingen!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Mitt också:)
| 10:52 | 0-3 (PP1) | MODO | 23. Svensson, Björn 44. Danielsson, Nicklas Pos. Part.: 23, 32, 44Neg. Part.: 41 |
modo går på knock
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Får se om det räcker med två måls handikapp den här gången?
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Han och Jämtin skulle jag vilja ta ett snack med :-)
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Näe, såg fan inte så ut.....Fråga Hellström:-)
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
foppa78: Risk för att "2-0 -syndromet" inträder igen, kanske?
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Nu gäller det att höjja spelet i andra för HV lär ju komma ut som ett nytt lag!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
arnio:
3-0 hade ju varit mer rättvist än 2-0. Känns som att HV kommer att dra på sig många dumma utvisningar.
3-0 hade ju varit mer rättvist än 2-0. Känns som att HV kommer att dra på sig många dumma utvisningar.
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Grym öppning, men efter könsorganet Ledins tilltag så tog HV över och Brynäs så rädda o ängsliga ut.
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Det är i såna här överlägen vi vill se laget bevisa stabilitet och hållfasthet och att man kan köra vidare och öka på.
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf:
Äcklig skada på Fasth,såg ut som en Brolinare på Råsunda-94.
Sen är det några rötägg i klacken som vrålar stå upp som en man till Fasth...töntar!
Brynäs måste upp igen,annars blir det som mot Gnaget!
Äcklig skada på Fasth,såg ut som en Brolinare på Råsunda-94.
Sen är det några rötägg i klacken som vrålar stå upp som en man till Fasth...töntar!
Brynäs måste upp igen,annars blir det som mot Gnaget!
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Ställningen efter 1:a perioden:
Brynäs IF-HV71 2-0
Djurgården IF-MoDo Hockey 0-3
Luleå Hockey-Timrå IK 0-0
Växjö Lakers-AIK IF 0-0
Allsvenskan
Sundsvall Hockey-Leksands IF 2-0 *ASG*
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: Vi får inte vara nöjda med första perioden utan vältra oss i allt elände som kan komma i andra, suck....
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Bissett_19: Så jävla onödigt att skrika på det sättet, men jag skulle bli förvånad om det inte var ett gäng junisar?
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
För helvete Brynäs, stå upp nu och använd kroppen ni med!!!!!!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Molin lirar nu, då har förmodligen Nordan spelat färdigt??
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Nu är det bedrövligt att se Brynäs, HV spelar hårt o fysiskt och Brynäs ser ut som rädda harar, patetiskt!!!
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Oväntat neeeeeeeeeeeeeeej varför samma jävla visa
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
rafalski: "Vi får inte vara nöjda med första perioden utan vältra oss i allt elände som kan komma i andra, suck...."
Lärt dig nåt??
+ 1
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Fan hände? Domaren vägrade ta HV utvisningar och rätt som vips så är det 2-2.
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Varför i helvete tar inte TJ TO efter 2-1?? 5-1 i skott så här långt i 2:a!!!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
sylf: japp, gnäller man kroniskt så kanske man får rätt ibland.
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Men för i helvete Brynäs, stå upp o visa lite stake nu, det här är ju för fan patetiskt, vad är ni rädda för???
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues: Avd: Lätt att vara efterklok...
Det som ligger bakom 2-1 är ju att Andersén får ett hästbyte, inne på isen över två minuter.
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
70 Rodrigues:
Som lök på laxen har vi tappat Nordqvist också.
Som lök på laxen har vi tappat Nordqvist också.
Sv: Brynäs IF-HV 71 tisdagen den 29/11-11
Bissett_19: Så ja, låt andra lag åka runt och vara kaxig. Vi gör mål ist ;-)
« Föregående · 1443479 · Nästa »