Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
« Föregående · 1547284 Till forumet
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Lindström: Hahaha, "det var inte 6 man på isen, det var ett tidigt målvaktsbyte" Ska man skratta eller gråta åt den bortförklaringen?
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Honken är verkligen i äckligt bra form nu, när han inte åkt på nåt skit som vanligt på ett tag. Nästan så man önskar att slutspelet drog igång imorgon, han är ovärderlig just nu när målskyttet lyser med sin frånvaro.
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Inget som övriga backar över 95 kg gör VARJE byte i egen zon. Synd bara att det inte var på Ledin eller på Jämtin.
Bra början på 2ndra.....
Bra början på 2ndra.....
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Huge: Domarna har sovit hela säsongen vad gäller Franson. Men ba tacka å ta emot:)
+ 1
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Herrejesus vilken intetsägande period. Visst, började ok, men sista 15 - snark. Spelarna verkar hålla med också, skönt med lite självinsikt ibland.
Åtminstone roligt att Honkens nolla från Växjö är intakt (tar i trä).
Åtminstone roligt att Honkens nolla från Växjö är intakt (tar i trä).
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Ja, där hade jag redan räknat in en tvåa för crosschecking men domarna måste ha sovit.
Jämn period, vi har första 10 och HV71 andra.
Ersättarna för deras bänkade "stjärnor" gör allt för att sno åt sig en ordinarie plats, så det här blir tufft.
Jämn period, vi har första 10 och HV71 andra.
Ersättarna för deras bänkade "stjärnor" gör allt för att sno åt sig en ordinarie plats, så det här blir tufft.
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Otroligt trist första period. Bra i 4 minuter sen sänkte Brynäs också tempot!
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Ser bra ut. Men när det väl ska avslutas så ser det perverst oinspirerat och lamt ut.
Btw, jag är 90Steen. Kände att det var hög tid att byta mitt sju år gamla nick.
Btw, jag är 90Steen. Kände att det var hög tid att byta mitt sju år gamla nick.
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
bifhjärta:
Har nog tippat med ett realistiskt hjärta... finns det? BIF 1 2 3 - HV 0 1 2, men jag köper 4 lr 5 - 0 alla dar i veckan ;-)
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
70 Rodrigues: Hoppas du är för jävla dålig på att pricka resultat! Sen hoppas jag också att din jycke får svårartad diarré under matchen så du måste ut mest hela tiden så hunden får skita. Det brukar bli mål då...
+ 2
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Slajsarn:
Det resultatet vore mycket trevligt. Vore skönt om killarna kunde greja en kassaskåpssäker vinst för en gångs skull.
Det resultatet vore mycket trevligt. Vore skönt om killarna kunde greja en kassaskåpssäker vinst för en gångs skull.
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Slajsarn: Sämre än senast är ju svårt att prestera ;-) Med tanke på att HV saknar några av sina "bästa" och vi får tillbaka J-VM killarna så borde det bli vinst kan man tycka. Just därför har jag precis lirat 100 spänn på 3-4 :-)
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic:
Intressant gjort av Dahlen, men kommer väl aldrig ske i Brynäs.
Nordan, Widing, Basse?
Och fö ska spelarna tåla kritik
De är bland de lyckligast lottade i samhället som tjänar enormt m pengar på o göra det roligaste de vet.
Och det är vi som betalar deras löner!
Spelare kommer o går, 1912 består alltid!
Intressant gjort av Dahlen, men kommer väl aldrig ske i Brynäs.
Nordan, Widing, Basse?
Och fö ska spelarna tåla kritik
De är bland de lyckligast lottade i samhället som tjänar enormt m pengar på o göra det roligaste de vet.
Och det är vi som betalar deras löner!
Spelare kommer o går, 1912 består alltid!
+ 4
Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Har 3, 4, 5-0, 1 på bomben på Brynäs... tippa med hjärtat? Självklart:)
Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Dags att bärja 3 poäng av smålänningarna MEN då krävs en rejäl uppryckning från förra matchen!
Jag tippar 3-2 efter sudden Järnkrok, Gunde sen avgör Enterfeldt!
Jag tippar 3-2 efter sudden Järnkrok, Gunde sen avgör Enterfeldt!
« Föregående · 1547284
Vad fan håller dom på med? Det är ju minst lika dåligt sommot Växjö.
Chansen att vi gör 2 mål på HV är ju inte speciellt stor tror jag.
Redigerad kommentar