Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Rossa: Calle står i paus och säger att dom kommer att komma ut som ett annat lag i 2:a. Stämde bra det!
Det här är skamligt!
Lika bra å lägga sig typ...
foppa78: Vad gör Widing inne i PP?
Och där kom spiken i kistan...
Vad fan håller de på med?
foppa78: Orakel hit och orakel dit. Jag har egna ögon att se med och det här är skrämmande dåligt. Inställningen är under all kritik.
Där kom 3:an!
Att spela med landets två mest iskalla spelare i PP är ett hån mot oss fans. Syftar självfallet på Ollas/Lauritzen.
Och efter det usla PP-spelet kommer 0-3 som ett brev på posten. Vilket lag vi har, killar!
tjugo8: Och vad i helvete gör Honken?????
Herrejösses vad pinsamt. Fyra mål på 5.30.
Widing och #16 ska fan inte spela nått mera på läääääänge.
tjugo8:
Heja jävla Brynäs ser ju ut att ha tagit en överdos av valium och heroin.
Det hade varit bättre att lämna w.o till denna match. HV spelar inte ens bra och ändå så fistar dom Brynäs utan några som helst problem. Nu skiter jag i denna förnedring och gör något vettigare med tiden.
Hej kompisar! kom sent från jobbet, slog på TVn, det står 0-4.
Avgå alla - gonatt...
Trodde laget skulle vara lite revanschsuget efter 3 förluster mot HV. Så fel man kan ha.
Det är för många spelare som gör för lite i detta laget.
Han som kör rolban skulle tillföra mera fast han är ute på parkeringen.
Lindström: Finns inte div3 laget i hockey kvar?
Annars kan han väl städa på mentalsjukhuset eller putsa Snoddasstatyn på torget, jag skiter i vilket!
Tänker han förstöra festen för alla hatfans härinne?
Vad fan håller dom på med? Det är ju minst lika dåligt sommot Växjö.
Chansen att vi gör 2 mål på HV är ju inte speciellt stor tror jag.
Redigerad kommentar