1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779530 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - HV71 8/1- 2013


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

Vad fan håller dom på med? Det är ju minst lika dåligt sommot Växjö.

Chansen att vi gör 2 mål på HV är ju inte speciellt stor tror jag.

Redigerad kommentar


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

Rossa: Calle står i paus och säger att dom kommer att komma ut som ett annat lag i 2:a. Stämde bra det!

Det här är skamligt!


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Man skäms ju. Och dessa spelare ska göra minst tre mål på Wesslau!?

Lika bra å lägga sig typ...

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Steenm: Men lugn snart kommer oraklet in och hyllar spelet!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Var precis ute med hunden, och nog fan blev det mål alltid :-(

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

foppa78: Vad gör Widing inne i PP?

Och där kom spiken i kistan...

Vad fan håller de på med?


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
#16 sista byte i Bif?

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Hur många mål ska 16 assistera till???? Jävla sopa

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

foppa78: Orakel hit och orakel dit. Jag har egna ögon att se med och det här är skrämmande dåligt. Inställningen är under all kritik.

Där kom 3:an!


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
70 Rodrigues: Bra där Lauritzen.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Brynäs hej hej hej!!!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
70 Rodrigues:

Basse, our man!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Och lauritsen briljerar återigen! Skeppa fanskapet till div 1

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Det är så OBEGRIPLIGT att Sveriges kanske bästa hockeytränare tar så märkliga beslut ibland.

Att spela med landets två mest iskalla spelare i PP är ett hån mot oss fans. Syftar självfallet på Ollas/Lauritzen.

Och efter det usla PP-spelet kommer 0-3 som ett brev på posten. Vilket lag vi har, killar!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Rossa: Va fan ser Tommy hos #16? Han är ruttet usel och hur han kan ta en tröja i ett mästarlag är helt åt helvete!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

tjugo8: Och vad i helvete gör Honken?????

Herrejösses vad pinsamt. Fyra mål på 5.30.


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Rumpelstiltskin: helt jävla otroligt folk betalar för att se detta och där kom 0-4

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Steenm: Du tycker alltså Widing är hetare än Ollas? :-)

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Hur fan kan dom få lön?
Widing och #16 ska fan inte spela nått mera på läääääänge.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: nytt rekord i ES typ!?

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
tjugo8: Tragiskt att se men vi leder tacklingsligan.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
sylf: Hela laget kan dra åt helvete Fyfan man skäms!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Nej, egentligen inte. Båda är ganska värdelösa:)

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

tjugo8:

Heja jävla Brynäs ser ju ut att ha tagit en överdos av valium och heroin.

Det hade varit bättre att lämna w.o till denna match. HV spelar inte ens bra och ändå så fistar dom Brynäs utan några som helst problem. Nu skiter jag i denna förnedring och gör något vettigare med tiden.


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

Hej kompisar! kom sent från jobbet, slog på TVn, det står 0-4. 

Avgå alla - gonatt...


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Steenm: Widing dräller inte med pucken med mål i arslet i varje byte, det gör Lauritzen konstant, i match efter match.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
sylf: Skyll inte på Lauritzen, om vi inte till 100% vet hans uppgift i just den situationen så får vi inte tycka något, allt enligt en viss rövslickande skribent :-)

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Det är så jävla skönt att NHL har börjat igen! Äntligen få se riktig hockey!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
brynäs08: SM-Guld ;D

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

Trodde laget skulle vara lite revanschsuget efter 3 förluster mot HV. Så fel man kan ha.

Det är för många spelare som gör för lite i detta laget.


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
sylf: Å där för man se #16 ramla runt på isen igen.
Han som kör rolban skulle tillföra mera fast han är ute på parkeringen.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
brynäs08: SM-Guld ;D

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Davey_22: Helt rätt, alldeles för många åker runt och såsar, och har gjort hela säsongen i stort sett. TJ måste börja agera med vissa spelare. Börja med att skeppa Lauritzen till Bollnäs eller nåt!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Erat: Håll i er nu, grabbar!!! Nu vänder vi...

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
sylf: Bollnäs? Tror du han kan göra fil eller vadå?

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Harju - en av få forwards med en bra säsong bakom sig. Härligt att han visar lite hjärta iaf. 2:an innan paus nu!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Kolla nu när Seb-Nord-Wid går in o gör rätt för lönerna o vänder det här !

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Lindström: Har de inte nåt de kallar "bandy"? ;) kanske passar bättre för #16.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013

Lindström: Finns inte div3 laget i hockey kvar?

Annars kan han väl städa på mentalsjukhuset eller putsa Snoddasstatyn på torget, jag skiter i vilket!


Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Kör du afghanskt ;-)

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Steenm: snarare curling!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
tjugo8: Frölunda ligger under, alltid en tröst. SAIK spelar som vi...alltså som rövhål, och ligger under med 3-0 mot LHC.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
70 Rodrigues: Haha...

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Vad sysslar Harju med?
Tänker han förstöra festen för alla hatfans härinne?

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Huge: Inte ens du kan väl vara nöjd med insatsen? Jag förstår besvikelsen och delar den...vi blir våldtagna på vår egen hemmaplan.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Huge: Harju gör det han får pröjs för, frågan är vad din toyboy Lauritzen gör för att förtjäna sin deg?

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Fast efter 1 års firande så kan baksmällan bli riktigt jävlig.

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Ja, våldtäkten kommer sig av att laget klätt av sig, särat på benen, lagt sig på blålinjen och skrikit ta mig!

Sv: Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
Zappaholic: Ser hellre Frölundaseger än Luleådito alla dagar i veckan. 7,8 spelar nada roll.

« · 1547284 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)