Brynäs IF - HV71 8/1- 2013
INSE fakta nån jävla ggn å bänka de som bör bänkas ist för att köra på samma jävla lag match efter match. COACHA!
70 Rodrigues: Dahlén bänkade rejält när hans stjärnor inte presterade. Vad sänder det för signaler till övriga laget? Ja, det klarar var och en av er härinne att räkna ut med skinkhalvorna.
Här har TJ lite att lära...
Lindström:Det ska bli högintressant att se om TJ vågar sätta ner foten eler om han fortsätter att lalla på med samma formationer i match efter match.
Maken till tandlöst spel får man leta efter.
sylf: Sällan har jag varit så nöjd av att missa att se matchen, det räcker gott och väl att läsa här och höra på radiosporten för att bli deprimerad!
Men nu får dom väl göra en något sånär snygg avslutning på denna och ett avstamp inför nästa match, eller ska motståndarna få dra iväg så här i varje match framöver!?
Visa hjärta Brynäs!
Widing framstår som värsta NHL stjärnan mot #16 och det kanske säger en del..
Tänker han förstöra festen för alla hatfans härinne?
Lindström: Finns inte div3 laget i hockey kvar?
Annars kan han väl städa på mentalsjukhuset eller putsa Snoddasstatyn på torget, jag skiter i vilket!
Han som kör rolban skulle tillföra mera fast han är ute på parkeringen.
Trodde laget skulle vara lite revanschsuget efter 3 förluster mot HV. Så fel man kan ha.
Det är för många spelare som gör för lite i detta laget.
Hej kompisar! kom sent från jobbet, slog på TVn, det står 0-4.
Avgå alla - gonatt...
tjugo8:
Heja jävla Brynäs ser ju ut att ha tagit en överdos av valium och heroin.
Det hade varit bättre att lämna w.o till denna match. HV spelar inte ens bra och ändå så fistar dom Brynäs utan några som helst problem. Nu skiter jag i denna förnedring och gör något vettigare med tiden.
Widing och #16 ska fan inte spela nått mera på läääääänge.