1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - IF Malmö Redhawks


Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bif_FANS: Läs inte då!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
tjugo8: Ähh, Morin Kvitterar snart.
Sen petar Danielsson in 3-2

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: sådär att ligga under hemma e två perioder mot ett lag som skjutit 4 skott...

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
tjugo8: kanske brynäsfunktionärerna har myglat med skottstatistiken.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf:
sådär att ligga under hemma e två perioder mot ett lag som skjutit 4 skott...

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: jo vi hör också på radion så ni behöver ej upprepa-

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: 9-1 i skott!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
9-1 i skott i andra.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
det blev visst lite kinky där ett tag:

"Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks


Bissett19: BP, fan va dom suger !
sylf @ Ståkkhållm Idag kl. 20:07

--------------------------------------------------------------------------------
Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks


Sebastian holding the dick
arnio Idag kl. 20:07 "

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Huge: Kan ju oxå vara smart att låta de som ska matchas i Powerplay i slutspelet få ta ansvar redan nu o få det att fungera.Men icke.

Fedorov har lekstuga med våra backar,hahaha......

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Huge: Ja det säger jag ingenting om. Men då kanske Boorken skulle ha sagt nåt i stil med "Nu ska vi finslipa formen inför slutspelet, resultaten är inte det viktigaste" typ.

Därav mitt "dubbla budskap"

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
men vi får int glömma vilka klass spelare vi inte har med idag.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Nä, nu går jag och tittar på en spännande PPV match, där kan man följa plingen och fantisera om en konstant Brynästryck med klapp-klapp mot den omutliga Korhonen. Tack och adjö.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Kan ju vara lite smart att låta de som annars inte får så mkt istid och ansvar, nu försöka vända det hela. Bättre nu än i kvarten.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Jorå,det börjar arta sej,det ryker den 12 Mars.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Helt fri helt utanför.....

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Nja man ska aldrig säga aldrig...Men brynäs spel är inte bara hackigt det är totalt sönderhackart!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: BP, fan va dom suger !

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Sebastian holding the dick

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: Snacka om att ge dubbla signaler, babbla om att slutspelsskägget ska börja gro men ändå träningsmatcha.

Förresten, hur går det med ditt slutspelsskägg?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
power81: min webradio är perfekt. Bara Brynäs spel som hackar. Men det kan ju knappast vara webradions fel, eller?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Det visar bara hur lätt Boork tar på matchen,först ställer han över både Månsson o Bäckström trots att dem är friska.Sen kör han med några brunkare i PP.Sebastian helt fri med Korhonen osså ramlar pojken.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Lite felaktig rubrik till denna artikel.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Nån mer än jag som har bekymmer med webradion? hackig?

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Boork gör ofta rätt även om vi gnäller mycket så i slutändan så blir det nog bra.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Det borde han ju eftersom det är en slutspelsmatch

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: 3 sek kvar, inga strutar!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Boork verkar inte toppa direkt

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Varför får Sebastian Karlsson spela i 5-3???

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Seb Karlsson inee i 5 mot 3 )-:

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: 5 mot 3 igen, kan vi hoppas på en kvittering nu.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ahlbom: Jo nog ska vi kunna göra 3 eller 4 mål ikväll tycker jag. 5-3 nu och då blir det nog 2-2

heja heja

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: nu får vi se om vi får igång vårt PP. ett mål till nu skulle sitta som en fläskläpp :)

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: jo man ska int hoppas för mycket. 2 pinnar kan vi ta.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
arnio: Kryss???

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Gusten: Sjönt att vi fick göra mål i kväll i alla fall. Nu går vi för kryss.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
mattiaskarlgren: 6-4 var det, den första Malmöspelaren hade nog spelat en tjugo sekunder drygt

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: visst var det 6mot3 :) 2 utvisningar och en avvaktande :D

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Psykologiskt :)


3 skott för nordtyskarna och 2 mål.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
rafalski: Korhonen tyckte väll synd om oss :P

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
rafalski: Ja, sa dom inte att det var 6 mot 3!!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
sylf: Kors i taket, mål i PP.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Liket lever!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Ahlbom: OCH DÄR KOM DET!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
fan va gött

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
mattiaskarlgren: jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
en utvisning till

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Nu ska det vara mål!

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
Bissett19: ALLA lag är bättre än Brynäs just nu.

Sv: Brynäs IF - IF Malmö Redhawks
De är dåååååliga...Säsongen blir nog kort iaf)) 5-3 nu sista chansen i denna..

« · 836751 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)