Brynäs IF - Leksands IF 12/2-15
Ser värre ut än i en hönsgård...
Vi behöver en reset i den här matchen
Just nu lika långt ner till jumboplats som till över strecket. Matchen är inte slut än, men laget är inte bättre än så här - fast många fått för sig det efter en (1) vinst före uppehållet...
Brodecki tacklar Gartner från "blind side". En ful tackling som förstås skickar Brynäsforwarden till utvisningsbåset.
Redigerad kommentar
20 minuter av ren och skär jävla skam serverad av Brynäs. Bulan måste få laget att sluta se ut som de är på en jävla tebjudning hemma hos mormor. Jag är ta mig i fan i upplösningstillstånd över hur fruktansvärt dålig första perioden är.
Utspelade av Leksand. Nu vill jag fan se att de tuffar till sig och inte är så förbannat rädda och försiktiga därute.
Djoos och Kilström är så jävla veliga!!! Djoos kommer ALDRIG spela ishockey i NHL! Sen är ingen gladare än mig att Kilströms kontrakt går ut. Åh herregud Rödin, SLUTA SPELA SÅ JÄVLA SVÅRT!!!! Nordan åter igen en blöt hösäck!! Nej det krävs en ordentlig uppryckning om inte det här ska bli en rejäl torsk och ett vidrigt kvalspel där allt kan hända. Saknar faktiskt Olden.
Jag känner Linus och han har aldrig varit Brynäsare och inte heller Djurgårdare! Han är Timråit...
Nu har pulsen gått ner lite. Jag slog sönder lite av soffgruppen innan..
Hoppas Brynäs man the fuck up nu i andra.
Kom igen nu brynäsvänner, nu kör vi över knätofsarna i andra. Kan bara bli bättre!
SÄMPA Brynäs