1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779081 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Bortdömt..... Garanterat...
Nu ska jag köpa trisslotter!!!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
BOOOOOOOM!

JJ blir ju ditkörd!!??


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
{7510}: JAAAAAAAAAAAAA CLARK!
Kommer bli bortdömt!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Forsberg 1978: Kom igen och vinn nu.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Kör nu boys, idag ska vi fan vara med från start! Ikonen gör sitt första ikväll!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Kastat om i kedjorna. Andra och tredje.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Fy åt satan vad nervös jag är mår nästan illa!
Snälla Brynäs bete er ikväll!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Auchinleck: Jo jag förstod dig, men jag förstår inte vad du menar. Varför skulle han stå i Brynäs mål? Finns det någon underbyggd fyndighet eller mening?

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Steenm:
Edlund presenterades istället för Granqvist. Helt ok så länge han inte skall stå i Brynäs mål...


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Steenm:

Så länge han inte står i Brynäs mål så...

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
När man trott och hoppas på att få se Lasse Granqvist dyka upp som kommentator och man får Johan Edlund serverad...

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Forsberg 1978: ja.. verkligen en 50/50 chans ikväll.. lite smått "derby"ångest har man allt.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Forsberg 1978:
Blir intressant att följa Ikonen nu när han är varmare i brynäs kläderna.

Sen hoppas jag vi får lite PP'n!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Steenm: Själv har jag ångest och skakar vi får inte förlora idag!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Rätt tråd...

Taggad, taggad, taggad! Formstarkt BIF, Clark spelar, fullsatt, Leksand på andra sidan... vilken kväll!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Steenm: Haha hoppsan, det var tydligen filtrerat på februari. Tänkte väl att det kändes lite.


Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
honken21: Haha, bara sex matcher? Vad kollar du i för spelschema?

42 av 52 matcher spelade=10 matcher kvar...

Och med tanke på vårt bortafacit den här säsongen så är jag inte speciellt livrädd för bortamatcher. Jag är snarare livrädd för matcher som den imorgon, hemma mot ett jävla brögäng.

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Jag missade att det var "Leksand Day" igår. Tycker vi brynäsare bör anamma Arsenals "St Tottenham Day", alltså dagen då Tottenham inte kan gå om dem i tabellen.

Skål!

Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Forsberg 1978: Känns som en topp 6-plats betyder otroligt mycket för oss. Bara 6 matcher kvar nu. Leksand, Örebro och Rögle hoppas man vi ska slå. MEN - 4 av 6 är bortamatcher. Det är jobbigt.

Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Denna matchen får inte förloras! Jag är livrädd för denna matchen!

« · 1800054

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)