Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
« Föregående · 1800054 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Forsberg 1978: ojoj så dom spelar ut i dag . Får inte släppa på gasen nu .
+ 1
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Vilken period! Vi har väldigt bra kontroll på händelserna där ute. Vi har lite flyt med oss dessutom, vilket inte hör till vanligheterna...
+ 7
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Fan sitter å flåsar här i soffan!!
Måtte dom gasa sista 40 oxå så tuppkammarna växer på samtliga!
Måtte dom gasa sista 40 oxå så tuppkammarna växer på samtliga!
+ 5
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Haha, det är ju ett x antal kommentatorer som under säsongen har frågat JJ om kemin i superkedjan. Man ser (och hör) verkligen på honom att han börjar lessna på att behöva svara i ämnet. :)
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
{1570}:
Kom ihåg att det är Leksand vi möter. Men oavsett, det var en ruskigt skön period. Var lite orolig inför matchen att vi skulle komma ut lite ängsligt med tanke på att vi trotts allt släppte in 5 mål sist.
Summa summarum:
Ikonen har växt, redan. Blir nyttig.
Som jag sagt sååååå ofta iår. HELA LAGET SPELAR BÄTTRE & LUGNARE MED DAVVE I KASSEN PUNKT
In med Blomman i andra PP'T NUUUU! Istället för en iskall PoW. Han tekar dessutom kanon och har ett bättre direktskott/skott.
Fortsätt kriga vi ska inte hamna utanför topp 6! Kom igen nu Brynäs - fräls!
Kom ihåg att det är Leksand vi möter. Men oavsett, det var en ruskigt skön period. Var lite orolig inför matchen att vi skulle komma ut lite ängsligt med tanke på att vi trotts allt släppte in 5 mål sist.
Summa summarum:
Ikonen har växt, redan. Blir nyttig.
Som jag sagt sååååå ofta iår. HELA LAGET SPELAR BÄTTRE & LUGNARE MED DAVVE I KASSEN PUNKT
In med Blomman i andra PP'T NUUUU! Istället för en iskall PoW. Han tekar dessutom kanon och har ett bättre direktskott/skott.
Fortsätt kriga vi ska inte hamna utanför topp 6! Kom igen nu Brynäs - fräls!
+ 5
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
HitTheLights: Vi får verkligen hoppas det. Vilken skön känsla just nu =)
+ 1
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
{1570}: Nä absolut inte, tycker vi är lite slappa och slarviga i egen zon men en helt ok perre!
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Pettisbif: Tror vi hade kört över vilket lag som helst med det här spelet/tempot. Vilken energi! Man söker också korta pass och direktskott (som vid 1-0) mycket mer idag än jag sett senare. Skit samma hur det går, det är sån här hockey man vill se!
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Forsberg 1978: Svåraste ledningen att spela på är 3-0. Det är också den mest slitna klyschan.
Vifårse. Detgersig.
Vifårse. Detgersig.
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Zappaholic:
Vidrig klyscha, som ofta stämmer.
Kul att se på Cmore att #7 Sjödda håller i taktpinnarna och peppar laget!
Vidrig klyscha, som ofta stämmer.
Kul att se på Cmore att #7 Sjödda håller i taktpinnarna och peppar laget!
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Auchinleck: Tror vi måste göra typ 400 000 mål i sekunden för det. Kan bli svårt. JJ är iofs het så jag vågar inte betta på det :)
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Steenm: Ja ibland vill man vrida ner volymen till 0 på gnällpellarna. ToM Petter som alltid hylllar BIF verkar föredra Leksand....
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Forsberg 1978: Mmm, man blir så trött. Då ska man undra vad det är för något den här gången? Han var inne på isen innan nedsläppet i andra...
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Steenm:
Något fel är det ju med Berra. Det fattar vem som helst. Hur mycket Brynäs försöker mörka med det ena o det andra.. så less!!
Något fel är det ju med Berra. Det fattar vem som helst. Hur mycket Brynäs försöker mörka med det ena o det andra.. så less!!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Verkar som resultatet av djurgården-matchen har piskat in lite arbetsmoral i Brynäs!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Ofattbart att Boqvist ännu inte gjort mål i SHL. Känns som om han gjort flera stycken...
+ 5
Sv: Brynäs IF - Leksands IF 2017-02-16
Är nog bra att fasa in Berra lite försiktigt. Han ser inte alls lika säker ut som i höstas. Vilket ju är förståeligt.
+ 2
« Föregående · 1800054 · Nästa »
Nu ska jag köpa trisslotter!!!