Brynäs IF-Linköping HC 7/12 -19.00 Läkerol Arena
Då jobbar vi in en SKAIK-seger mot klyktattarna.
65selander: HV vinner straffarna, perfekt.
Hoppas SAIK kniper bonuspinnen mot Timrå nu också så kan vi vara hyggligt nöjda med omgången ;)
Hansen har förövrigt gjort 4 mål ikväll
Ja det vore viktigt,men Modo är väl 100-procentiga på straffar i år tror jag...
Måtte HV ta extrapinnen i ö-vik!
65selander: Ja, tänk vad poäng Brynäs skulle ha om vi hade hållt åtminstone hälften av alla sena ledningar vi haft. Brynäs hade säkerligen varit topp 3 i ES.
2 pinnar får man väl svälja då... Men med en aningen bitter eftersmak.
Kul att Gretzky får göra 2 kassar.
Kul att Nordan fortsätter producera, han skrapar ju ihop poäng som en tvättäkta förstacenter snart ;)
Tycker Lauritzen också..........
Men jösses vad bra Lauritzen var ikväll.
Hade vi haft Norrena och LHC Greiss så tror jag att Greiss skulle ha blivit utbytt en bit i andra perren efter det att Brynäs gjort 4 -0.. Sedan skulle väl matchen ha slutat typ 6 - 0 eller liknande.
Han släpper knepiga returer aggerar inte på något sätt förtroendeingivande.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Redigerad kommentar
sylf: Allt som räknas är 2 poäng nu!!!!!!!!!
Så jäkla trött på den här skiten, Brynäs viker ner sig gång på gång på gång på gång!
1 poäng skulle kännas förbannat tråkigt... USCH!
Det gäller att avgöra i Sudden, straffar kan inte Brynäs.
från gävlestad
som vi lever för varenda natt och dag
och vi ska vinna vår match idag
för vi är brynäs
från gävle stad
ole ole ole ole
ole ole ole ole
Ofattbart att dom ALDRIG kan knyta ihop säcken.
Bissett19: 2 min för många spelare på isen i TIK
Kom igen SKAIK!