Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
« Föregående · 658410 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: ja verkligen men vi får inte slarva nu utvisades bäckis
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
bif 90: Känns som 5-3 igen måste vi prestera. Linköping verkar vara helt ur gängorna, vet inte varför.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: ja men vi måste sätta våra chanser annars känns det lite oroligt
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
brynästigern: Enligt webbradion är Brynäs klart överlägsna spelmässigt och även chanserna. Om du inte vet så står det 1-0 av Daniel Johansson. Nu i andra kommer knappt Linköping ur mittzon.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: ja vi får väl hoppas det ialla fall dom spelar bra nu
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Kom hem nu, skönt att de står 1 - 0 ;) Hör oxå på radion att dom har flera lägen att öka på, det verkar verkligen ha vänt för tigrarna :D
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Synd för 2-0 i det läge som gällde då, kunde vara ett hårt slag mot Linköping. Kanske knock-out?
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: Ett bortdömt mål vid 5-3 öäge. Vad jag kan se så är dett ytterst osäkert om Norrena hade pucken. Persson blåste helt enkelt för fort. Malmis var den som gjorde det bortdömda målet iaf
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Och inte Liv heller, om det nu är han som står i Hv.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif Jaaaaaaaaaaa Målllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Nu blir det att käka en god pizza, dricka lite Cola och så se Brynäs spöa skiten ur LHC. ;)
Mitt tips: 4-2 till Brynäs. Brynäs är i bättre form och även Honken är i bättre form än Norrena.
Mitt tips: 4-2 till Brynäs. Brynäs är i bättre form och även Honken är i bättre form än Norrena.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
rackham: Mycket talar visserligen för tre enkla ikväll, men jag är inte speciellt säkert. Ingen som kommer ihåg hur det gick förra mötet mellan lagen?. Tror på X2 i dagens match eller 1-3. Förlåt min pessimism, men jag trodde på vinst mot Luleå och HV i alla fall :)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Ser ljusare ut vad gäller line-up i alla fall:
Brynäs IF
--------------------------------------------------------------------------------
1. HOLMQVIST, Johan
Goalkeepers 15. ERIKSSON, Patrik
--------------------------------------------------------------------------------
1st Line 29. LAVINS, Rodrigo 3. JOHANSSON, Daniel
9. MALMSTRÖM, Henrik 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 21. MOLIN, Ove
--------------------------------------------------------------------------------
2nd Line 2. ANDERSSON, Niklas 22. SUNDQVIST, Jörgen
17. HERMANSSON, Daniel 11. ALMTORP, Jonas 33. FELSNER, Brian
--------------------------------------------------------------------------------
3rd Line 7. SJÖDIN, Tommy 8. ÖHRSTEDT, Martin
14. MÅNSSON, Mathias 23. DANIELSSON, Björn 27. SPETS, Lars-erik
--------------------------------------------------------------------------------
4th Line 5. KUPARINEN, Mikko 28. CASSELSTÅHL, Daniel
20. GELLERSTEDT, Joachim 24. ERIKSSON, Sebastian 16. ALCÉN, Johan
Brynäs IF
--------------------------------------------------------------------------------
1. HOLMQVIST, Johan
Goalkeepers 15. ERIKSSON, Patrik
--------------------------------------------------------------------------------
1st Line 29. LAVINS, Rodrigo 3. JOHANSSON, Daniel
9. MALMSTRÖM, Henrik 19. BÄCKSTRÖM, Nicklas 21. MOLIN, Ove
--------------------------------------------------------------------------------
2nd Line 2. ANDERSSON, Niklas 22. SUNDQVIST, Jörgen
17. HERMANSSON, Daniel 11. ALMTORP, Jonas 33. FELSNER, Brian
--------------------------------------------------------------------------------
3rd Line 7. SJÖDIN, Tommy 8. ÖHRSTEDT, Martin
14. MÅNSSON, Mathias 23. DANIELSSON, Björn 27. SPETS, Lars-erik
--------------------------------------------------------------------------------
4th Line 5. KUPARINEN, Mikko 28. CASSELSTÅHL, Daniel
20. GELLERSTEDT, Joachim 24. ERIKSSON, Sebastian 16. ALCÉN, Johan
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Brynäs-Linköping,Domare Sören Persson,ringer det några klockor hos nån härinne ?...........:-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Neeej.
Såg att sören persson ska dömma ikväll och när han dömmer när vi spelar mot lhc så går det inte bra.
Såg att sören persson ska dömma ikväll och när han dömmer när vi spelar mot lhc så går det inte bra.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Han såg pigg ut på värmningen i morse och han gav ett positivt besked när jag frågade honom.. även Molin såg pigg ut.. men det är klart att de kan ha sjuknat in under dagen...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Lyfter upp diskussionen till rätt tråd och enl GävleLasse som har pratat med honom idag på värmningen så skall han spela
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Lundström 6: Och enligt Bäckström själv så var det ganska osäkert innan i morse om han kunde ställa upp...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Hört att varken Bäckis, Arnio, Molin eller Casselståhl spelar ikväll....
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
GävleLasse: aftobladet och när har vi börjat ta den på allvar kolla på gd i stället för dom hadde det klart kl1,30 tiden i natt
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Lundström 6: Nja, enligt aftonbladet så var bäckis högst osäker då han varit sjuk...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Det stod i tidningen ska jag ta med mej bladet så får du läsa ikväll
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Lundström 6: Det var knappast bestämt när tidningen trycktes!!
« Föregående · 658410 · Nästa »