Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
« Föregående · 658447 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Underbart nu vinner vi, synd på mitt tips med 1-3. Kan stå ut med tanken ;)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Vilka jävla mål vi gör i dag!!!!!!!
Helt välförtjänt, vi borde fan haft en större ledning!
Helt välförtjänt, vi borde fan haft en större ledning!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fan va gött
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
bif 90: Det jämnar ut sig med Boxplay då det blir 0 mål i båda :)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: ne pp var bra i början av säsongen men har blivit allt sämre
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
bif 90: De har ju även inte haft så mycket skapat på de fyra minuterna, vilket det varit i flera matcher i 5-3 under säsongen.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: ja vi skulle ju kunna avgöra vi har ju haft två 5mot 3 lägen
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: ja verkligen men vi får inte slarva nu utvisades bäckis
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
bif 90: Känns som 5-3 igen måste vi prestera. Linköping verkar vara helt ur gängorna, vet inte varför.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: ja men vi måste sätta våra chanser annars känns det lite oroligt
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
brynästigern: Enligt webbradion är Brynäs klart överlägsna spelmässigt och även chanserna. Om du inte vet så står det 1-0 av Daniel Johansson. Nu i andra kommer knappt Linköping ur mittzon.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: ja vi får väl hoppas det ialla fall dom spelar bra nu
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Kom hem nu, skönt att de står 1 - 0 ;) Hör oxå på radion att dom har flera lägen att öka på, det verkar verkligen ha vänt för tigrarna :D
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Synd för 2-0 i det läge som gällde då, kunde vara ett hårt slag mot Linköping. Kanske knock-out?
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: Ett bortdömt mål vid 5-3 öäge. Vad jag kan se så är dett ytterst osäkert om Norrena hade pucken. Persson blåste helt enkelt för fort. Malmis var den som gjorde det bortdömda målet iaf
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Och inte Liv heller, om det nu är han som står i Hv.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif Jaaaaaaaaaaa Målllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Nu blir det att käka en god pizza, dricka lite Cola och så se Brynäs spöa skiten ur LHC. ;)
Mitt tips: 4-2 till Brynäs. Brynäs är i bättre form och även Honken är i bättre form än Norrena.
Mitt tips: 4-2 till Brynäs. Brynäs är i bättre form och även Honken är i bättre form än Norrena.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
rackham: Mycket talar visserligen för tre enkla ikväll, men jag är inte speciellt säkert. Ingen som kommer ihåg hur det gick förra mötet mellan lagen?. Tror på X2 i dagens match eller 1-3. Förlåt min pessimism, men jag trodde på vinst mot Luleå och HV i alla fall :)
« Föregående · 658447 · Nästa »