1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen

Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Skapligt av Oscar Steen 2+1 idag samt att Calle fick 0+2

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
FY FAN VA UNDERBART!!!!!!!!!!!!!

Men, vi hade lite tur också. Tycker inte Honken övertygade i tredje perioden, tappade en hel del puckar och gjorde en rad osäkra ingripande. Han räddade också oss, med en del grymma räddningar. Men någon som vet vad som hände med Felsner? Oroande om även han är sjuk eller skadad...

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Bra jobbat,hälsa hunden:-)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
AD:
59.572 - 3 PP1Leksand34. BICEK, Jiri 
 (22. BEMSTRÖM, Stefan
 20. STEEN, Oscar)
Nu har dem marginalerna med sej 19.59 mot LHC,o 19.57 idag!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Kommit in nu,med snö upp till öronen,men det var det värt.HÄRLIGT INSATS IGEN!!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: haha joo men mena 3poängare ;)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
brynästigern: Ska bli spännande att se tabellen efter Leksand och Mora-matcherna, då kan det se riktigt roligt ut.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: "3 Raka segrar och 2 av dessa mot Topplag, vi är verkligen hetast i botten nu och ska ta oss till slutspel !! :)"


Det är väl fyra raka nu va?Luleå,Modo,HV o LHC!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Tack för ännu en seger och nu ska vi ha slutspel i Gävle :):) hihi .. Både Mora och Djurgården loosar och man kan sova gott ikväll ;D

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
och Leksand ser ut att vinna med...

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: LIF avgjorde när det var 3sek kvar.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Helgesen: håller med.. ojj så skönt med seger

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Härligt...! Kan bli en jämn och tuff match på Lörd., Leksingarna går på bra mot Frölunda.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Leksand slog Frölunda med 3-2 på bortais, starkt gjort!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
emme_b: Kan inte bli så mycket bättre än just nu. Bra match idag.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Kan någon ringa Sylf och säga till honom att han kan komma in i värmen igen.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
yes.. härligt gubbar.. 3-1 :)
skönt med seger...igen :)
bra sjödda

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: jaha ännu en vinst inkasserad ffffffffffyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaannnnnnnnnn va gött hehe tack för senast linköping

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Holmqvist räddar oss återigen!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
3 Raka segrar och 2 av dessa mot Topplag, vi är verkligen hetast i botten nu och ska ta oss till slutspel !! :)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
JAAAAAAAA 3 - 1 :D :D

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
TACK BRYNÄS!

Nu kan man slappna av i kväll igen. Bra kämpat trots att vi bodde i egen zon i 3:e


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
1 minut kvar nu

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: ja det skulle vara gött

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Öppen kasse, AVGÖR !

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Kom igen håll detta !!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: ja då hade det varit avgjort

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
AD: F-n att inte Molin försökte göra det enkelt istället för ett snyggt mål

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Men vad håller Frölunda på med?

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Nu känner man igen Brynäs igen, nu är det som så många ggr förut!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Nu är det ängsligt, upp och skjut på målet han är ju inte ens uppvärmd

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif: sa fel

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif: oj

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
jimmy_90_bif: hoppas inte 2-2

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: ja han har nog inte dömt en bra match i hela sitt liv han går ju på vad som helst

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Sören Persson är ju ett jävla skämt!!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
10min kvar, sätt 3-1 nu och jag tror LHC ger upp. Björne ut nu


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Han verkar gått av isen, för Gellerstedt blev inbytt istället.

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Var är Felsner???

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: ja bra

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
3-1 till Luleå precis!!


Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: ja vi får hoppas att dom hhåller i sig

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Slurp...........

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: 20 tunga minuter kvar, får nog ta ner pulsen med någon Hoegaarden.

Bottenstriden om resultaten står sig just nu.

7 Djurgårdens IF 48
8 Mora IK 46
9 Brynäs IF 45 
10 Timrå IK 41 
11 Södertälje SK 34
12 Leksands IF 32

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Du får cred efter matchen om vi lyckas med att ta en trea ikväll...........

Sylf:Långkalsong på!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Hade det funkat hade jag slängt ut dom i september och plockat in dom till midsommar:-)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Lhc fick ju energi direkt efter vårat mål när man vaskade om i femmorna,tänk om ngn gång kunde få sitta bakåtlutad i fåtöljen o bara njuta!!!Men icke.........

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Ta med dig frun och grabben också, då kanske det blir en 3-4 måls vinst :-)

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Vi har rätt ofta bra lägen men uppträder som junisar när pucken ska dit, tyvärr!!

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Ja,rädd att både hund och jag lär få frysa lite ikväll.

« · 658675 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)