Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
« Föregående · 658675 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Skapligt av Oscar Steen 2+1 idag samt att Calle fick 0+2
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
FY FAN VA UNDERBART!!!!!!!!!!!!!
Men, vi hade lite tur också. Tycker inte Honken övertygade i tredje perioden, tappade en hel del puckar och gjorde en rad osäkra ingripande. Han räddade också oss, med en del grymma räddningar. Men någon som vet vad som hände med Felsner? Oroande om även han är sjuk eller skadad...
Men, vi hade lite tur också. Tycker inte Honken övertygade i tredje perioden, tappade en hel del puckar och gjorde en rad osäkra ingripande. Han räddade också oss, med en del grymma räddningar. Men någon som vet vad som hände med Felsner? Oroande om även han är sjuk eller skadad...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
AD:
Nu har dem marginalerna med sej 19.59 mot LHC,o 19.57 idag!!
| 59.57 | 2 - 3 PP1 | Leksand | 34. BICEK, Jiri | |
| (22. BEMSTRÖM, Stefan | ||||
| 20. STEEN, Oscar) | ||||
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Kommit in nu,med snö upp till öronen,men det var det värt.HÄRLIGT INSATS IGEN!!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
brynästigern: Ska bli spännande att se tabellen efter Leksand och Mora-matcherna, då kan det se riktigt roligt ut.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: "3 Raka segrar och 2 av dessa mot Topplag, vi är verkligen hetast i botten nu och ska ta oss till slutspel !! :)"
Det är väl fyra raka nu va?Luleå,Modo,HV o LHC!!
Det är väl fyra raka nu va?Luleå,Modo,HV o LHC!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Tack för ännu en seger och nu ska vi ha slutspel i Gävle :):) hihi .. Både Mora och Djurgården loosar och man kan sova gott ikväll ;D
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Härligt...! Kan bli en jämn och tuff match på Lörd., Leksingarna går på bra mot Frölunda.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Hong Kong: Leksand slog Frölunda med 3-2 på bortais, starkt gjort!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
emme_b: Kan inte bli så mycket bättre än just nu. Bra match idag.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Kan någon ringa Sylf och säga till honom att han kan komma in i värmen igen.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
yes.. härligt gubbar.. 3-1 :)
skönt med seger...igen :)
bra sjödda
skönt med seger...igen :)
bra sjödda
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
90Steen_: jaha ännu en vinst inkasserad ffffffffffyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaannnnnnnnnn va gött hehe tack för senast linköping
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
3 Raka segrar och 2 av dessa mot Topplag, vi är verkligen hetast i botten nu och ska ta oss till slutspel !! :)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
TACK BRYNÄS!
Nu kan man slappna av i kväll igen. Bra kämpat trots att vi bodde i egen zon i 3:e
Nu kan man slappna av i kväll igen. Bra kämpat trots att vi bodde i egen zon i 3:e
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
AD: F-n att inte Molin försökte göra det enkelt istället för ett snyggt mål
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
65selander: Nu känner man igen Brynäs igen, nu är det som så många ggr förut!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Nu är det ängsligt, upp och skjut på målet han är ju inte ens uppvärmd
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: ja han har nog inte dömt en bra match i hela sitt liv han går ju på vad som helst
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
10min kvar, sätt 3-1 nu och jag tror LHC ger upp. Björne ut nu
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Han verkar gått av isen, för Gellerstedt blev inbytt istället.
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: 20 tunga minuter kvar, får nog ta ner pulsen med någon Hoegaarden.
Bottenstriden om resultaten står sig just nu.
Bottenstriden om resultaten står sig just nu.
| 7 | Djurgårdens IF | 48 |
| 8 | Mora IK | 46 |
| 9 | Brynäs IF | 45 |
| 10 | Timrå IK | 41 |
| 11 | Södertälje SK | 34 |
| 12 | Leksands IF | 32 |
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Du får cred efter matchen om vi lyckas med att ta en trea ikväll...........
Sylf:Långkalsong på!!
Sylf:Långkalsong på!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
70 Rodrigues: Hade det funkat hade jag slängt ut dom i september och plockat in dom till midsommar:-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Lhc fick ju energi direkt efter vårat mål när man vaskade om i femmorna,tänk om ngn gång kunde få sitta bakåtlutad i fåtöljen o bara njuta!!!Men icke.........
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
sylf: Ta med dig frun och grabben också, då kanske det blir en 3-4 måls vinst :-)
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Falken: Vi har rätt ofta bra lägen men uppträder som junisar när pucken ska dit, tyvärr!!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC den 18/-06
Bissett19: Ja,rädd att både hund och jag lär få frysa lite ikväll.
« Föregående · 658675 · Nästa »