Brynäs IF-Linköpings HC
122047 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC
Rasmus89: Ja det hoppas jag också... har han ju med i DreamTeam för han kommer nog göra sitt genombrott i år...
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC
BrynasDanne: Adam Andersson borde få spela mer hoppas han får det ikväll
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC
1912: Varför inte vara ärlig... Ingen chans att det blir 10-0mmm OCh ännu mindre att Lill-Nylander gör alla mål!
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC
mastigers:
Om LHC:s backar får spela sitt hemmaspel, de är inte precis små, så kan Brynäs få det kärvt. Minns gärna Phils "uppvaktning" av Molin förra året. I LHC finns numera 5 -6 spelare av den kalibern.
Det gäller alltså att låta pucken göra jobbet och inte spela sarghockey, då är det kört. Med snabba spelvändningar kommer LHC´s något osnabba backar på mellanhand.
Tips: 4-2
Om LHC:s backar får spela sitt hemmaspel, de är inte precis små, så kan Brynäs få det kärvt. Minns gärna Phils "uppvaktning" av Molin förra året. I LHC finns numera 5 -6 spelare av den kalibern.
Det gäller alltså att låta pucken göra jobbet och inte spela sarghockey, då är det kört. Med snabba spelvändningar kommer LHC´s något osnabba backar på mellanhand.
Tips: 4-2
Sv: Brynäs IF-Linköpings HC
Var inte helt ute med mitt tips i måndags. Hade inte räknat med att Leksand skulle lyckas göra två stycken bara! Inför kvällens drabbning så tror jag att det kommer bli jämnt o taight i de flesta duellerna. Därav min försiktighet angående slutresultatet. Men visst vinner vårt kära Brynäs till slut iaf. 4-3 slutar matchen i hemmafavör. Sedan så tycker jag att det var x:tra roligt att Kenneth gjorde så bra ifrån sig mot Lexingen (Jobbar ihop med bror hans) !